Giuseppe

Snel en goedkoop

Het bestelde toetsenbord snel ontvangen, en het was niet duur. Dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben.

Edmond Fuiken

Fantastisch

Scherm en toetsenbord bij online2design besteld voor mijn laptop. Snel bezorgd en de onderdelen zijn naar wens. Petje af voor de goede service!

Dennis

Snelheid, accutaresse

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden betreft de status van de bestelling. Artikel werkt keurig naar omschrijving

taztax katwijk

Geweldig

super service
er was een verkeerd board geleverd gelijk gebeld en de zelfde dag is er een nieuwe opgestuurt met daar bij een retour bon/sticker.
en de dag erna was het goede artiekel...
super service
en de dag erna was het goede artiekel binnen.
kan het niet anders zeggen
supppeeeerrrrr geregeld

jojostarman

Hallo,
Hallo,
Uw website vermelde dat de fan voor mijn MSI EX620 zou zijn. Dat klopt deels. De fan is niet goed te monteren in de behuizing. Hierdoor was er zaag, schroef en secondelijm werk nodig.

Dat stond niet vermeld op de website.

Ton

Zeer tevreden klant

Nieuwe accu besteld voor mijn laptop. Prima prijs en snelle levering.
Heel goed.

Poester.nl

Snelle levering, goed product, goede prijs!

Ik had een accu besteld voor mijn laptop. Waar ik bij een reparateur €95 euro zou moeten betalen, heb ik bij online2design daar ongeveer iets meer dan de helft voor betaald. Dus toch goed geweest om... Ik had een accu besteld voor mijn laptop. Waar ik bij een reparateur €95 euro zou moeten betalen, heb ik bij online2design daar ongeveer iets meer dan de helft voor betaald. Dus toch goed geweest om op mijn eigen houtje te gaan zoeken op het web. Ook snel bezorgd, en zelfs een accu met meer power dan dat ik had. Dus zeker aan te raden.

Poester.nl

Roderik

Beter en sneller kan niet...

Zeer snelle levering en product is naar tevredenheid. Per mail werd ik netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en een track en trace code per mail.

Niels B

Uitstekend

Toetsenbord besteld voor mijn laptop. Elders werd deze aangeboden voor 79 euro, en hier de helft goedkoper. Het toetsenbord is snel bezorg en was dus nog voordelig ook. Wat wil een mens nog meer?

Ad

Geheel volgens opgave/afspraak