Jan

Fantastisch

Had een toetsenbord besteld , keurig de volgende dag bezorgd ,zeer netjes verpakt.
deze gemonteerd te hebben deed deze het niet, de firma van online2disign gebeld, geen probleem sturen u een nieuwe op, omdat de oude nog wel werkte,volgende dag weer als hierboven geleverd en gemonteerd ,perfect werkend, geen extra kosten niets en zo snel een topper , dus mensen u weet waar u heen moet ONLINE2DISIGN@NL,

MarcV

Kwaliteit voor goede prijs, snel en goed geleverd!

Via de duidelijke site een toetsenbord besteld voor reparatie van een laptop.Artikel was makkelijk te vinden en goed omschreven. Een dag later werd het toetsenbord (een origineel onderdeel)... Via de duidelijke site een toetsenbord besteld voor reparatie van een laptop.Artikel was makkelijk te vinden en goed omschreven. Een dag later werd het toetsenbord (een origineel onderdeel) geleverd, keurig verpakt in stevige doos met voldoende beschermmateriaal. Dit alles ook nog eens voor de beste prijs in Nederland.

Ik ben dik tevreden en kom weer terug als ik onderdelen nodig heb!

Gerrit kerkhof

Super Snel

Zeer snelle levering,volgende dag de bestelling in huis,geweldig

Paul

Snelle en goede levering

Ik heb een nieuwe batterij besteld voor mijn laptop. Het was makkelijk zoeken naar mijn laptoptype op de site. Bestelling ging goed, track&trace mail van TNT, en vlot bezorgd. Ook goed om te... Ik heb een nieuwe batterij besteld voor mijn laptop. Het was makkelijk zoeken naar mijn laptoptype op de site. Bestelling ging goed, track&trace mail van TNT, en vlot bezorgd. Ook goed om te zien dat er 'kussentjes' in het doosje zaten, waardoor het product dus niet beschadigt tijdens het transport.

Al met al super dus, volgende keer weer bij Online2Design!

rene rekmans

Snelle levering.

De bestelling van een laptoptoetsenbord verliep vlot.
Het toetsenbord is oké en functioneerd.

Kees

Goed, snel, servicegericht, prima prijs

Na mijn bestelling ontving ik snel de laptop accu, echter bleek net het verkeerde type te zijn. Gebeld en de volgende dag lag de juiste accu er al en kon de verkeerde retourneren. Het door mij... Na mijn bestelling ontving ik snel de laptop accu, echter bleek net het verkeerde type te zijn. Gebeld en de volgende dag lag de juiste accu er al en kon de verkeerde retourneren. Het door mij hiervoor voorgeschoten bedrag aan verzendkosten kreeg ik vlotjes op mijn bankrekening gestort. Een volgende accu koop ik zeker weer bij dit bedrijf.

van den beemt

Snelle juiste service / producten

Snelle juiste service en producten. Diverse betaalmogelijkheden

Jan

Perfecte service

Ik ben goed geholpen, ik bestelde een accu voor de laptop die kwam binnen een dag aan super, maar helaas deed hij het niet gebeld en terug gebeld en heb een nieuwe gekregen zonder zeuren en deze... Ik ben goed geholpen, ik bestelde een accu voor de laptop die kwam binnen een dag aan super, maar helaas deed hij het niet gebeld en terug gebeld en heb een nieuwe gekregen zonder zeuren en deze doet het perfect. Dus duim omhoog.

Cees

Goeie klantenservice en snelle afhandeling

Al sinds 2008 bestel ik regelmatig onderdelen bij ze. Gaat altijd goed en snel. Ga za door!

Mannot

Top!

Via art. Nr goed vindbaar op google, duidelijke foto's om te vergelijken, ook telf. Goed geholpen en zeer snelle levering. Top dus!