Gosse

Topservice!

Snelle levering van het bestelde product, en zowel de afhandeling als het product voldeed aan mijn verwachtingen.

Ron

Product werkt goed, snel in huis.

Een redelijk geprijsde laptopbatterij voor Sony Vaio besteld.
Binnen twee dagen in huis, tussendoor op de hoogte gehouden via de mail. De batterij werkt goed. Ik heb geen klachten.

H. van der Vleugel

Correcte levering, maar de 12V/90W auto-lader werkt desondanks de gegeven specificaties niet op mijn Acer notebook.

Telefonisch contact was zeer plezierig. de levering vond de ochtend na de bestelling oplaats. Helaas geeft om de een of andere reden de automatische voeding niet het vermogen dat mijn notebook (Acer... Telefonisch contact was zeer plezierig. de levering vond de ochtend na de bestelling oplaats. Helaas geeft om de een of andere reden de automatische voeding niet het vermogen dat mijn notebook (Acer Aspire 7520G) vraagt. Volgens de specificaties zou hij 90W moeten geven, en dat is ook wat mijn notebook vraagt (19V, 4.74A).
Bij gebruik knipprt het lampje van mijn PC-rood en ontlaadt hij tijdens gebruik met de voeding er in de accu steeds verder.
Bij laden op het lichtnet gebeurt dit niet. Ik denk dat de automatische voltageregeling niet goed werkt of niet goed reageert op mijn laadsysteem.
Ik zit nu in het buitenland met mijn camper, maar zonder een werkende 12V voeding voor de PC. Graag hoor ik na thuiskomst of ik het ding kan ruilen voor iets anders dat wel werkt.
Ikstuur dit bericht ook per mail naar de leverancier Online 2design.nl

Peter L

Een betrouwbaar bedrijf

Goede en snelle levering

Harrie Brasser

Een heel goed en perfect bedrijf

de service en het contact met de klant is geweldig.
de artikelen komen op tijd en zeer goed verpakt.
een must voor iedereen...

Vincent V

Snel en goedkoop precies het onderdeel dat ik nodig had

een nieuwe keyboard voor mijn laptop besteld, binnen 2 dagen was het in huis.
voor 3 tientjes mijn laptop gered. wat wil je nog meer?

Marcel

Nakomen van geschreven tekst!

Uitstekend, ook de ingeschakelde klantenservice vanwege een adviesvraag ervaarde als ik als behulpzaam en terzake kundig.

Esther, Son

Geweldig snelle levering, perfect

Geweldig snelle levering. Goed geregeld.
Ik zou er zeker nog een keer gebruik van maken

Teus

Prima service, snelle levering

Ik vond de beschrijving behorende bij de door mij aangeschafte artikelen zeer duidelijk en verhelderend. Na bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden en de goederen werden heel snel geleverd.

Ferry Schaap

Alweer een snelle service en een prima product geleverd gekregen voor een prima prijs

Ik heb al vaker bij online 2 design besteld en altijd gekregen wat beloofd werd. Ik had zelfs een keer een garantiegeval met een onderdeel en ook dit werd zo netjes en snel opgelost. Daarom bestel... Ik heb al vaker bij online 2 design besteld en altijd gekregen wat beloofd werd. Ik had zelfs een keer een garantiegeval met een onderdeel en ook dit werd zo netjes en snel opgelost. Daarom bestel ik graag weer via Online2 design, omdat ik dan weet dat het goed zit.