Tobias

Snel corrigeren van foute verzending.

Besteld laptop toetsenbord werd snel verzonden na bestelling en kwam een dag later aan. Helaas bleek dit voor een verkeerd model. Volgende werkdag werd het juiste model opgestuurd samen met een... Besteld laptop toetsenbord werd snel verzonden na bestelling en kwam een dag later aan. Helaas bleek dit voor een verkeerd model. Volgende werkdag werd het juiste model opgestuurd samen met een retoursticker.

Bulned Sloopwerken (Aydan A. Bekirr)

Perfect

ik zou dit bedrijf aanbevelen aan iedereen.

paul

Goede service

eerst een verkeerd toetstenbord ontvangen en deze is keurig opnieuw toegezonden met een sticker voor de andere te retourneren.
Binnen een dag in huis en een goede service.

C. van Dam

Snel en accuraat afgehandeld

Via de website kon ik snel het product vinden wat ik nodig had.Binnen twee dagen had ik het artikel thuis.
Prima geregeld!

John S, Hellevoetsluis

Helemaal toppie

Super service. Ik had een verkeerde accu voor mijn laptop besteld. Na 1 telefoontje en het retour sturen van de fout bestelde accu kreeg ik enkele dag later toch de juiste accu thuis gestuurd.... Super service. Ik had een verkeerde accu voor mijn laptop besteld. Na 1 telefoontje en het retour sturen van de fout bestelde accu kreeg ik enkele dag later toch de juiste accu thuis gestuurd. Mannen echt waar heel hartelijk bedankt voor deze super service.

grt, John S

gerrit

Geweldig

ze beloven dat het vandaag besteld morgen thuis en dat gebeurde bij mij ook en wekt goed mijn aankoop

A. de Bruijn

Probleemloos en snel

Overzichtelijke website, snel kunnen vinden wat ik zocht en snelle levering.

dodo

Snelle afhandeling en bezorging

Bestelling was eenvouding te maken en te betalen. Zoals beloofd een snelle bezorging van de bestelling.

Gerrie van der Pluijm

Ook problemen met verzenden!

Doordat het bestelde onderdeel blijkbaar niet afgehaald was door de koerier, 4 dagen zitten wachten. Levering binnen 24 uur?

Alex Walgraeve

UIterst correcte afhandeling

artikel in goede staat en tijdig ontvangen.