Han Raas

Zeer snel en betrouwbaar

Ik ben zeer tevreden met de doelmatige webpagina's die het bestellen en betalen van te vervangen computeronderdelen heel eenvoudig maken. De belofte van snelle bezorging werd ingelost.

M. Fabre

Service

De service is tot zover goed, snel geleverd. Helaas na terugzenden duurt het lang voor bedrag is teruggestort. De klant betaald ook ineens.. zou verwachten dat terugstorten niet zo lang op zich zou... De service is tot zover goed, snel geleverd. Helaas na terugzenden duurt het lang voor bedrag is teruggestort. De klant betaald ook ineens.. zou verwachten dat terugstorten niet zo lang op zich zou moeten wachten.

a

Zeer klant vriendelijk

hier zal ik zeker weer kopen

AvR

Perfect en zeer snel

Prima service.
Eerlijk, snel en goede service.
Tot een volgende keer!

ha tieben

Beter en sneller kan niet

product bestellen ging heel gemakkelijk, de volgende dag keurig verpakt geleverd.

carine

Is geod bevallen goed advies

via de mail goed advies gehad bedankt
prima service

Theo

Niets op aan te merken, prima snelle levering.

Belofte is echt waargemaakt. 's avonds om half zeven besteld en betaald en de volgende dag geleverd. Kan dus niet beter en hoeft ook niet beter.

m. vd. wal

Uitstekend

Op website duidelijke produktomschrijvingen. Produkten binnen 24 uur afgeleverd.

Rene Bekking

Prima Service, optijd geleverd

Keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling, keurig verpakt en op tijd afgeleverd.

Rob Dekker

Snelle betrouwbare service.

Ik had een cover voor een Acer laptop 's avonds besteld en met i-deal betaald. De volgende dag kreeg ik in een keurige stevige verpakking het onderdeel thuis bezorgd.
Snelle betrouwbare...
Snelle betrouwbare service dus.