B.Rakhorst

snel en goed

Koos

Prima service

Snel, prima product en niet te duur

Ulrich Olf

Prima Service

Top levering

Tom

Perfecte service

Een paar maanden geleden heb ik een adapter bij Online2Design gekocht. Deze werkt nu nauwelijks nog, dus ik nam contact op met Online2Design. Ondanks mijn ongeduld en een inbraak bij hun... Een paar maanden geleden heb ik een adapter bij Online2Design gekocht. Deze werkt nu nauwelijks nog, dus ik nam contact op met Online2Design. Ondanks mijn ongeduld en een inbraak bij hun bedrijfspand, werd ik toch snel en perfect geholpen. En dat nog wel op Koninginnedag!

Frank

Prima, compleet een snelle levering

Zeer uitgebreid asortiment, omschrijving en fotos geven goed beeld van de artikellen. Bestellen gaat eenvoudig en zonder problemen. Misschien een puntje van verbetering het betalen (blijkt) zit na... Zeer uitgebreid asortiment, omschrijving en fotos geven goed beeld van de artikellen. Bestellen gaat eenvoudig en zonder problemen. Misschien een puntje van verbetering het betalen (blijkt) zit na het afronden van de bestelling (wat gebeurt er als de betaling faalt). De levering (laptop keyboard) was de volgende dag en prima verpakt. Prijs/kwaliteit is prima, misschien een iets te hoge leverings kosten tov kosten van het poduct. Dankzij jullie kan mijn laptop nog eventjes verder mee zonder te dure reparatie kosten.

Ik kan/zal jullie aan iedereen aanbevelen.

TCR (Theo's computer reparaties)

Snelle service

Een snelle service maar 1 kanttekening als een pakket verstuurd is wordt er keurig een mailtje verstuurd alleen mis ik dan het track en trace nummer om te kijken hoe laat de postbode komt en of het... Een snelle service maar 1 kanttekening als een pakket verstuurd is wordt er keurig een mailtje verstuurd alleen mis ik dan het track en trace nummer om te kijken hoe laat de postbode komt en of het een pakket is die door de brievenbus past of niet maar voor de rest een uitstekende service

tim meijer

Top service

sávonds rond 18.00 uur besteld,
de andere dag al in huis.
super, zal jullie zeker aanbevelen.

Erik-Jan

Mooie prijs en netjes geregeld

Prima onderdelen en orgineel en prijs technisch zeer concurerent.

Jorik

binnen twee dagen in de bus.

MtV

Correct

Bestelling is zeer correct uitgevoerd. De status van de bestelling was goed te volgen en het pakket is keurig aangeleverd.