Anne

Prima!

Plaatsen van de bestelling gaat prima, krijg netjes een e-mail dat mijn bestelling verstuurd is. Bestelling werd inderdaad de dag erna geleverd, keurig ingepakt.
Zal zeker nog een keer hier...
Zal zeker nog een keer hier bestellen.

jos jansen

Perfect!!!

super bedrijf, perfecte en super snelle afhandeling

Willy Verstreken

Uitstekende levering

De eerste poging was mislukt. Ik weet niet of het mogelijk is om de klant te verwittigen wanneer er geleverd wordt, bij voorbeeld per sms.
Dat zou veel over en weer rijden vermijden, laat staan...
Dat zou veel over en weer rijden vermijden, laat staan de liters brandstof die gespaard wordt.

J.G.H.Kuipers

Bestelde waar op tijd geleverd en in orde!

Geleverde batterij werkt nog steeds met de het note book na het laden. Prima dus!

henk

Snelle service

een goede webwinkel met snelle service
wordt netjes verpakt en vertuurd en kwa prijs zijn ze redelijk goedkoop

Mark

Snel, betaalbaar, goede service

Snelle levering en voor het onderdeel dat ik nodig had de goedkoopste. Heb deze leverancier daarom ook aanbevolen bij anderen.

Stephan Sens

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel gevonden wat ik zocht en goedkoop ook.
Snelle levering.

ibidem.nl

Goede dienst, product en prijs

Voor zover dat mogelijk is op basis van 1 aankoop ben ik tevreden en kan deze leverancier aan brvrlrn. Sterke combinat.ie van zeer scherpe prijs, goed product en een goede en snelle dienstverlening.... Voor zover dat mogelijk is op basis van 1 aankoop ben ik tevreden en kan deze leverancier aan brvrlrn. Sterke combinat.ie van zeer scherpe prijs, goed product en een goede en snelle dienstverlening. Daags na besteling verwerd het zorgvuldig verpakte onderdeel al bezorgd.

Rob Van Nikkelen Kuijper

9.5

Snelle levering van het juiste produkt [Toshiba accu], vrijdag 18.53u order geplaatst en zaterdagmiddag volgens plan bezorgd!
Zoeken op de site was even wennen. Al met al heel goed!

Emiel

GEWELDIG!

Heel makkelijk en zeer snel geleverd! De prijzen zijn toppie!
Site mag wel wat beter!