ErrieGraven

toetsenboard gekochtr voor labtop, voldoet aan afbeelding en kwaliteit is volhens mij ok,levering binnen 24 uur. top!!!!

Wilbert Siebenga

Keurige levering

Product zat goed verpakt, netjes aan de levertijd gehouden.
Via site en email werden we goed op de hoogte gehouden

Ruud Kop

Rectificatie op" Teleurstellend"

Door onoplettendheid van mijn kant verkeerde ik in de veronderstelling dat ik een defecte accu had ontvangen. Door een alleraardige medewerker van online2design werd ik er op gewezen dat er onder... Door onoplettendheid van mijn kant verkeerde ik in de veronderstelling dat ik een defecte accu had ontvangen. Door een alleraardige medewerker van online2design werd ik er op gewezen dat er onder aan de pagina, in opvallende rode tekst, vermeld stond dat deze accu niet geschikt was voor o.a. de ACER 8930G. Tot mijn spijt heb ik te snel een negatieve reactie achtergelaten. Na telefonisch contact is mij toegezegd dat de juiste accu alsnog toegestuurd wordt en dat allemaal in goed vertrouwen. Nogmaals excuus en "Teleurstellend " zou ik bij deze graag wijzigen in " Grote klasse"

Met vriendelijke groeten,

Ruud Kop

Quentin

Helemaal top !!

Ik was eerst huiverig over het idee om via internet iets te bestellen omdat je zo vaak hoort dat het mis gaat maar de levering was helemaal top en de toetsenbord past perfect en werkt helemaal top... Ik was eerst huiverig over het idee om via internet iets te bestellen omdat je zo vaak hoort dat het mis gaat maar de levering was helemaal top en de toetsenbord past perfect en werkt helemaal top

bedankt voor de super service

Peter van den Berg

Ik ben dik tevreden!

Een hele duidelijke site, handig om de benodigde laptop-accu snel te vinden.
Een hele duidelijke site, handig om de benodigde laptop-accu snel te vinden.
Na de bestelling zo rond 18:00 betaald met ideal (dat werkt ideaal), werd de volgende morgen even na 10 uur de bestelling al afgeleverd. Al met al een tevreden klant erbij!!

Ronald Pol

Super, correct en snel!

Duidelijke website. Snelle afhandeling en levering. Prima!

R.B. Brink

Perfecte service, levering

Het bestelde pakketje kwam binnen 2 dagen en toen ik niet thuis bleek tezijn, kon ik online een nieuwe datum priken.
Top geregeld.

Karel

Levering voldeed aan verwachting

Uitstekende snelle levering.

D. van Egmond

Gezocht en gevonden

Heb even moeten zoeken en uiteindelijk een bedrijf gevonden die het voor nette prijzen kan leveren.
Bestelling prima te volgen via internet en geleverd !

Dank.

evert-jan

Geweldig snel en goed

zeer goed snel en goedkoop