Linda

Geweldig

super snelle service, de volgende dag was het in huis!

Alex Pererva

Goed service

goed en snel

swannie

Snel en perfect

op een specifieke vraag die ik had voor de aankoop kreeg ik nagenoeg meteen een zeer bevredigend antwoord.
de bestelling om 1800uur geplaatst en de dag erna om 10.30 uur in huis. dat noem ik service

C. Bamert

Als je een produkt gevonden hebt uitstekend

Het enige nadeel bij online2design is dat bij het zoeken naar produkten via de site het juiste produkt niet gevonden wordt. Met een zoekopdracht via google is dit wel mogelijk. Als het produkt... Het enige nadeel bij online2design is dat bij het zoeken naar produkten via de site het juiste produkt niet gevonden wordt. Met een zoekopdracht via google is dit wel mogelijk. Als het produkt eenmaal gevonden is dan is de bestelling binnen een dag verwerkt en heb je het produkt een dag later in huis.

M Spijkerman

Alles prima

Snelle levering. Onderdeel eenvoudig te zoeken. Goede prijs!

R.P.

Levering volgens verwachting.

Toetsenbord besteld en deze is conform leverings toezegging binnen 24 uur de volgende dag bezorgt op huisadres. Het toetsenbord was deugdelijk verpakt en in nieuw conditie.

Martin

Op tijd bezorg en werkt prima.

Toestenbord besteld i.v.m. bier over laptop. Snel bezorgd en toestenbord werkt prima.

Lucien Leenheer

Snelle levering en goede levering

Erg goed deze bestelling keurig op tijd geleverd

Inge H.

Prima service

Zondagavond besteld en dinsdagochtend in huis. Goede verpakking. Niets teveel; niets te weinig. Gewoon erg tevreden.

Marc van Bree

Zeer goed