dick

Perfect

Alles goed en snel geregeld

Paul van der Hoogte

Prima geleverd en super snel

Komt afspraken na, prima service

Bart Buytaert

Op tijd en goed

De bestelling ging vlot, de betaling ook en het werd afgeleverd volgens schema. Niets dan lof!

A. Bakkali

Uitstekend!

goede en zeer snelle service!

Klanttevredenheid ook prima (netjes en snel telefonisch beantwoord en ook zoals afgesproken ben ik teruggebeld.

Toetsenbord besteld, volgende dag...
goede en zeer snelle service!

Toetsenbord besteld, volgende dag geleverd. Bleek defect (wel nieuw) en na telefonisch te hebben gesproken volgende dag nieuwe geleverd gekregen.

Travis

Product as described, great customer service and received product fast!

Product came securely shipped and at a great price.

Erwin

Zo moet service zijn.....

Ik had een nieuwe accu besteld voor mijn laptop. Helaas was de accu niet compatible met mijn laptop, maar zonder te twijfelen werkt er direct een 2e gestuurd voor het geval er iets mee mis was. Ook... Ik had een nieuwe accu besteld voor mijn laptop. Helaas was de accu niet compatible met mijn laptop, maar zonder te twijfelen werkt er direct een 2e gestuurd voor het geval er iets mee mis was. Ook deze werkte niet, maar ik kreeg direct een retourlabel opgestuurd, waarmee ik zonder kosten de accu's kon terug sturen.
Jammer dat de accu niet werkte, maar grote complimenten over de service!

klooster pc

Goed en snel

snelle levering en goede service ik had 1 keybord beschadigd geleverd volgende dag was er al weer een nieuwe

Johan28

Duidelijk, goedkoop, betrouwbaar

De accu van mijn laptop was kapot. Bij online2design vond ik een vervangend exemplaar voor bijna de helft goedkoper dan de originele accu op de website van de fabrikant. Op de website stonden de... De accu van mijn laptop was kapot. Bij online2design vond ik een vervangend exemplaar voor bijna de helft goedkoper dan de originele accu op de website van de fabrikant. Op de website stonden de typenummers van de laptops waarvoor deze accu geschikt was, duidelijk aangegeven. Na betaling werd ik via Track&Trace duidelijk op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en na een dag had ik de accu al in huis. Niet onbelangrijk: hij werkt perfect!

Baxico

Supersnel

Zoals beloofd werd de accu al de volgende dag geleverd en hij werkte goed en de prijs was ook nog zeer goed.

Klant Henk van den Broek

Online2design = online1service !

snel en goed!