Gert ALBERT

Gewoon geweldige service

10 op 10. Ik werd perfect op de hoogte gehouden. Zeker aan te raden bij vrienden

Reinier

Snel en betrouwbaar

De site ziet er eigenlijk een beetje knullig uit. Dus het was maar even afwachten wat voor bedrijf erachter zat.

Krijgt netjes bericht hoever de bestelling is en in een korte tijd bij mij...

Krijgt netjes bericht hoever de bestelling is en in een korte tijd bij mij thuis.!

Aanrader

kim

Alles is goed en snel afgehandeld.

Ik heb de bestelling op internet gedaan en de volgende dag kwamen ze al aan de deur. Ik was er niet, maar ze hebben het uiteindelijk bij de buren afgeleverd.

hofje

Met één klik geleverd

besteld, betaald en aan de deur gebracht. snel ,zonder poespas, precies zo het moet. super!

max Hogervorst

Ondanks hapering bij nl post alles goed afgehandeld

mijn vorig comment wil ik rectificeren.
Er was iets misgegaan bij nlpost -kan gebeuren-
mijn vorig comment wil ik rectificeren.
Er was iets misgegaan bij nlpost -kan gebeuren-
over het vervolg ben ik zeer tevreden ; er wordt goed gecommuniceerd en alles is zeer vlot afgewerkt.
Dank hiervoor.

Andreas

Prima levertijd - productinformatie klopte niet geheel

Ik bestelde een MAT toetsenbord, maar kreeg een GLANZEND toetsenbord geleverd. Het is niet een groot probleem, maar net zodat ik niet kan zeggen dat de levering goed was.

twan vermeulen

Zeer snelle levering,perfect

zeer aanbevolen

Evert

Eenvoudige duidelijke werkwijze en snelle levering

Voor een vervangende laptop accu prima aanbieder met scherpe prijs en snelle levering. Tevens duidelijke informatie. Aan te bevelen.

Beck

Snelle goede levering

acau goed verpakt gekregen,snel geleverd en redelijk geprijst.

Mathijs

Goed en snel

bestekd en de volgende dag in huis