Jorg Postel

Zeer snelle levering.
Prijs/kwaliteit zeer goed.
Een aanrader.

R.Jacobson

Zeer snelle levering en perfecte omruil garantie

Ik bleek het verkeerde onderdeel besteld te hebben, geen probleem 1 telefoontje en het juiste onderdeel werd bezorgd, incl portvrij retour label.

Duidelijk, overzichtelijk en waarde voor je geld!

Super.

Duidelijk en overzichtelijk.

John

Perfecte service

Videochip 8600M GT van laptop was defect. Van tevoren, op verzoek, uitvoerige info gekregen via mail. Videochip vervangen tegen vaste prijs incl. pick-up and return service. Laptop verzonden en weer... Videochip 8600M GT van laptop was defect. Van tevoren, op verzoek, uitvoerige info gekregen via mail. Videochip vervangen tegen vaste prijs incl. pick-up and return service. Laptop verzonden en weer perfect werkend terug in slechts 8 dagen.
Kortom geweldige service

L.C.

Snel, simpel en adequaat

Vervangende accu en lader van laptop besteld via deze site. Site oogt beetje amateuristisch, maar men maakt t meer dan goed met service en snelheid. Na bestelling meteen bevestigingsmail. Zelfde... Vervangende accu en lader van laptop besteld via deze site. Site oogt beetje amateuristisch, maar men maakt t meer dan goed met service en snelheid. Na bestelling meteen bevestigingsmail. Zelfde avond bericht dat bestelling verpakt, dan nog 1 dat pakket verstuurd is en volgende dag in huis. Netjes verpakt in schuim, niets dan lof.

Site was mij niet bekend maar zal m zeer zeker aanraden!!

Ron van Manen

Uitzonderlijk!

Prima en zeer snelle levering tegen een redelijke prijs.

marc

Alles goed

blijf zo voort doen dankt u wel

Tony

Super,

bestelling binnen 2 dagen ontvangen.

Leo

Waar maken wat je beloofd, is beste reklame!

Zondagavond nieuw keybord besteld voor mijn Toshiba Satellite L40 en dinsdag al in huis. Netjes verpakt en ook nog voor een concurrerende prijs. Echt niks op aan te merken. Nog zelfde avond... Zondagavond nieuw keybord besteld voor mijn Toshiba Satellite L40 en dinsdag al in huis. Netjes verpakt en ook nog voor een concurrerende prijs. Echt niks op aan te merken. Nog zelfde avond gemonteerd. Een tevreden en gelukkige klant rijker! Dank je wel!

Johan

Uitstekend

Snelle levering, goedkoop en kwalitatief goed.