Johan

Adapter besteld voor oude laptop. Verschillende andere aanbieders hadden niet de goede. Tot ik hier uitkwam. Vond meteen de goede, eind van de middag besteld en de volgende dag in huis.

Peter

Zeer snelle levering en goede prijzen

Prima service, zeer snel geleverd tegen lage prijs.

Alex

Goede prijs kwaliteit

maandag besteld , dinsdag betaald met overschrijving vanuit Belgie
en toch vrijdag al ontvangen.
spijtig dat je niet met BANCONTACT kan betalen om nog sneller te gaan

Marco R.

Perfect

kan niet anders dan 5 sterren geven, 2 minuten voor deadline besteld en volgende dag geleverd juiste artikel, voor een mooie prijs.

Nico Leussink

Snelle service en acceptabele prijzen

Maandag een bestelling geplaatst en dinsdag al ontvangen! Super snel en ook het gevraagde produkt ontvangen.

Ook de prijs was nog eens flink acceptabel.

Hier zal ik zeker terug...

Ook de prijs was nog eens flink acceptabel.

Hier zal ik zeker terug komen als weer wat nodig mocht hebben.

Echt een aanrader.

Bart van der Borst

Super!

Zeer scherpe prijs en supersnelle levering!

Jan Wouters

Snelle service en scherpe prijzen

Ik heb hier vorige week een laptopscherm besteld en reeds aangekregen.

Ik heb beduidend minder betaald als op andere sites die dit onderdeel te koop aanbieden, en het werkt perfect. Ik heb hier vorige week een laptopscherm besteld en reeds aangekregen.

Snelle service en goede prijzen, echt een aanrader.

N. Zuiderhof

Zeer lage prijzen en snelle service

Aanvankelijk was ik een beetje sceptisch gezien de prijzen bij online2design aanzienlijk lager zijn dan bij andere bedrijven. Maar vanwege de positieve reviews hier, heb ik er toch besteld. En daar... Aanvankelijk was ik een beetje sceptisch gezien de prijzen bij online2design aanzienlijk lager zijn dan bij andere bedrijven. Maar vanwege de positieve reviews hier, heb ik er toch besteld. En daar heb ik zeker geen spijt van gekregen. Ik kreeg netjes dezelfde dag bericht dat de bestelling was verzonden en een link om de zending te volgende. De volgende ochtend werd de bestelling al afgeleverd.

Bedankt voor de goede service!

moos

Lekker snel en zonder fuzz

Alles lekker snel in huis, goed gecommuniceerd en degelijk verpakt.

Jan

Prima service

Nadat ik op vrijdag een accu voor mijn laptop besteld had was deze op zaterdag al in huis. Ik ben zeer tevreden over het geleverde.