H. Jonker

Uitmuntend.

Voordat ik bestelde vroeg ik advies en dat kreeg ik bijna per ommegaande. Ik bestelde daarop een adapter voor een beeeldscherm. Ontving deze prima en snel. Bij het aansluiten meende ik dat de... Voordat ik bestelde vroeg ik advies en dat kreeg ik bijna per ommegaande. Ik bestelde daarop een adapter voor een beeeldscherm. Ontving deze prima en snel. Bij het aansluiten meende ik dat de adapter toch niet paste op mijn beeldscherm en na een e-mail kreeg ik opnieuw per ommegaande advies met daarbij direct de mededeling dat -indien het toch niet juist was- de adapter direct op kosten van de leverancier kon worden geretourneerd. Gelukkig bleek het advies correct en kon ik alsnog de adater aansluiten.

Marc Kruimink

Zeer goed

Perfecte service, niets te klagen.

Ik had eerst wat info gevraagd en direct antwoord.
Mijn bestelling geplaatst en de volgende dag binnen.

Beter kan niet dacht ik zo :-)

Geverifieerde koper

Goede en snelle levering

Perfecte levering een dag later mijn besteling al binnen en een goede prijs

P.J.R. (Jan-Roelof) Buurman

Top geregeld !

Vlotte, correcte en nette levering.
Klantenservice perfect.
Bij mankement van geleverde artikel, correcte en snelle oplossing in de vorm van een nieuw geleverd produkt.

R. Brouwer

Vlotte bestelling!

Perfect gegaan. Via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. In de ochtend besteld en de volgende dag aangekomen! Super!

Fam. Zandee

Prima geregeld, volgens afspraak geleverd

Ik wilde jullie graag bedanken vooor de service die jullie geleverd hebben s'ávonds om 18:15 besteld de andere morgen om10:30 in huis! perfect

Blue Point Informatietechnologie B.V., Enter

Topprestatie

zeer tevreden; goede bestelsite en snelle service tegen een goed prijs; wat wil een mens nog meer

Rob

Perfecte service en snel

Ik heb een artikel besteld bij online2design en ben zeer te spreken over de prijs, snelle levering en de service die het bedrijf verleent. Vragen worden snel beantwoord en de benodigde service werd... Ik heb een artikel besteld bij online2design en ben zeer te spreken over de prijs, snelle levering en de service die het bedrijf verleent. Vragen worden snel beantwoord en de benodigde service werd zeer snel en adequaat verleend. Dat geeft vertrouwen voor een volgende bestelling, die ik hier zeker ga plaatsen als ik wat nodig heb.

BV

Snelle reactie op bestelling

Ik heb een accu besteld voor mijn laptop. In eerste instantie de verkeerde opgestuurd gekregen, maar dat was snel verholpen.
Dus verder tevreden over het geleverde artikel en de afhandeling...
Dus verder tevreden over het geleverde artikel en de afhandeling hiervan.

Klant

Netjes verwerkt, binnen 24 uur in huis. Goede prijs.
Ben zeer tevreden.