Hans

Goede service

Ik had per ongeluk de verkeerde accu besteld. De accu is teruggestuurd, en vervolgens hebben de heren van OnlineDesign de juiste toegezonden. Ik had verwacht dat ik de verzendkosten moest betalen... Ik had per ongeluk de verkeerde accu besteld. De accu is teruggestuurd, en vervolgens hebben de heren van OnlineDesign de juiste toegezonden. Ik had verwacht dat ik de verzendkosten moest betalen voor het opsturen van de juiste accu, maar dat bleek niet het geval. Ze deden daar helemaal niet moeilijk over. Waar vind je tegenwoordig nog zulke service?

Ze staan bij mij in de favorieten en als ik weer wat nodig hebt, dan weet ik waar ik moet zijn!

martin

Geven niet aan wanneer het pakket geleverd word

de bezorger is twee keer in de ochtend aan de deur geweest, ik was helaas niet thuis, doordat de tweede keer op vrijdag was moet ik nu wachten tot maandag, voordat ik het kan afhalen op het... de bezorger is twee keer in de ochtend aan de deur geweest, ik was helaas niet thuis, doordat de tweede keer op vrijdag was moet ik nu wachten tot maandag, voordat ik het kan afhalen op het postkantoor,. jammer dat er niet van te voor een richtlijn voor tijd van leveren is, je kan toch niet verwachten dat de koper de hele dag thuis blijft voor het ontvangen. bijv een tijdsduur van 2 uur zou beter zijn. nu heb ik op woensdag ochtend besteld en moet wachten tot maandag . mijn inziens een slechte zaak

Eric S.

Precie zoals verwacht. Prima

Even googlen op internet, onderdeel aanklikken, bestellen, afrekenen met Ideal, klaar.
2 dagen later in huis. Prima!

zeer tevreden klant

Supergeweldig

supersnelle zeer correcte levering en ook het gevraagde geleverd.
zal zeker in toekomst vaker bij dit bedrijf aankopen doen.

Klant J.A van Amstel

Ik ben tevreden

Ben blij dat het opgelost is en kan het nu goed gebruiken

Harry

Goede en snelle bezorging

s,avonds besteld en de volgende dag al bezorgd

DUVO BV

Prima, product ontvangen binnen 24 uur

Product vlgs afspraak ontvangen binnen 24 uur. Uitstekend!!

Cathy Steenbergen

Snelle, uitstekende service!

Bestelde een accu voor mijn Acer laptop. Dit werd binnen 3 dagen geleverd. Ik wist niet of het nu wel de juiste was, daar er een ander voltage opstond. Gemaild naar 2design, kreeg vrijwel meteen... Bestelde een accu voor mijn Acer laptop. Dit werd binnen 3 dagen geleverd. Ik wist niet of het nu wel de juiste was, daar er een ander voltage opstond. Gemaild naar 2design, kreeg vrijwel meteen respons met de mededeling dat het gegarandeerd de juiste accu was. Daarop meteen de accu in gebruik genomen en inderdaad!! Wat een snelle, uitstekende service. Als ik weer iets nodig heb, weet ik wel waar ik in de toekomst bestel: online2design dus!

M. Timmermans

Zeer goed en betaalbaar!

Ik ben al een hele tijd klant bij ze. Bestellingen ontvang ik altijd netjes op tijd en goed verpakt!

V. de Jong

Perfect service en snelle levering!!!

Zeer goede onlineshop hele goede service en zeer klantvriendelijk.