Linda

Geweldig

Teun

Fijne website, product binnen een dag geleverd, laptop accu was aan de dure kant maar het is het waard, de accu zelf is in goede staat.

snelle levering, goed navigeerbare website.

steve

Alles vlot verlopen van bestelling tot levering.

Product netjes verpakt.
product is zoals het hoort.

Zizoo

Super service !

Gaan niets uit de weg om je verder te helpen

Delaptopdiscounter.nl

BVBA Cristimar

Zeer goede opvolging

Goed en vlot contact

Stefaan

Ik had een onderdeel nodig voor een (oudere) laptop ter vervanging van het defecte deel;
Bij deze site vond ik wat nodig was. Het werkte na montage onmiddellijk.

Gemakkelijk om onderdelen te zoeken. Herkenbare afbeeldingen!

Reinier

Tevreden

snelle levering en ruim arsortiement

Sébastien Van Laecke

Ik ben Belg en was op zoek naar een laptop toetsenbord dat niet op voorraad was, dus stelde ik een vraag met behulp van de site tool. Ik ontving een zeer snel antwoord per e-mail met een uitnodiging... Ik ben Belg en was op zoek naar een laptop toetsenbord dat niet op voorraad was, dus stelde ik een vraag met behulp van de site tool. Ik ontving een zeer snel antwoord per e-mail met een uitnodiging om een ander soortgelijk product te bestellen (met een link). Het product gaf niet aan dat het compatibel was met mijn computer, maar ik waagde het er toch op. Uiteindelijk werkt het toetsenbord prima en is de onverenigbaarheid louter mechanisch (een extra standaard die het toetsenbord iets hoger zet). Ik wou dat ik gewaarschuwd was, want ik had een ander toetsenbord gezien dat compatibel leek te zijn en ik durfde het niet te nemen (omdat het andere werd aanbevolen). Uiteindelijk ben ik toch tevreden over de service waarmee ik mijn computer heb kunnen repareren. Dankzij jou!

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

de snelheid waarmee per e-mail werd gereageerd, de snelheid van de levering en de zorg die aan het product werd besteed (verpakking)