Huib van Hoorn

Prima ervaring. Het bestellen was snel geregeld. Overichtelijk en duidelijk.

Wat ik tot nu toe ervaren heb is de duidelijke communicatie(sterk punt) per mail, de snelle afhandeling(sterk punt), de keurige verpakking(sterk punt) en de snelle verzending(sterk punt). Voor mij... Wat ik tot nu toe ervaren heb is de duidelijke communicatie(sterk punt) per mail, de snelle afhandeling(sterk punt), de keurige verpakking(sterk punt) en de snelle verzending(sterk punt). Voor mij zijn dit zeer belangrijke en dus sterke punten!!

Leo van Zelm

Goede producten snelle levering

Horemans D

De bestelling werd snel geleverd, het was enkel een verkeerd onderdeel, na het te melden werd de juiste bestelling ook snel geleverd.

Snelle levering, correcte prijzen.

KLAAS

Uistekende service

Nette en snelle garantie afhandeling

Changoer

Heel goed, service was perfect.

Luisteren goed. Fijne snelle service.

Sandra Storms

Reeds diverse malen om een creditnota en nieuwe factuur gevraagd. De teveel betaalde btw gingen ze terugbetalen. Na diverse mails is dit nog steeds niet gebeurd.

Snelle verzending en dat is het dan ook

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo Sandra,
Hallo Sandra,
Aangezien het hier een intracommunautaire levering betrof (aankoop EU bedrijf bij een bedrijf uit een ander EU land) had u geen BTW moeten betalen. U heeft zo'n 7 euro aan BTW betaald terwijl dit niet noodzakelijk was. Er komen een hoop administratieve handelingen aan te pas onzerzijds om dit boekhouding recht te trekken. Dat is reden dat dit langer duurt.

Van Zandvoort.it

Top service

Snelle reactie

Rien

Erg Snel en juist geleverd

Levert heel snel de bestelde producten

Kees Kneijber

Super bedrijf. Snel en het juiste artikel gestuurd.

Snelheid

hendrik vanhal