Thom

Lastig te verkrijgen accu hier gewoon op voorraad en de volgende dag al netjes verpakt thuis afgeleverd. Erg blij mee !

Zeer breed assortiment, redelijke geprijsd, makkelijk betalen met iDeal en de volgende dag al netjes in huis.

Ururh

Verschrikkelijk

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo,
Hallo,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet tevreden bent. We hebben we helaas geen idee wie u bent en waarom u niet tevreden over ons bent. U hebt geen ordernummer opgegeven bij het plaatsen van uw review en uw e-mailadres is bij ons ook onbekend, nooit contact gehad vreemd genoeg.
Mvg,
HardwareCity.nl

Mazouz Mohamed

Top

Goeie service

Pim-Niels Nolden

Goed product, snelle levering en goedkoper dan de meester andere webshops.

goede product beschrijving.

Koldo

Goede service, prettig contact

Service en communicatie

Filip

Alles ok

Goed geprijsd en gratis verzending

Chris

Oude laptop werkt weer met nieuwe adapter. Helemaal top!

Snelle levering.

Theo Bielsma

Helemaal prima

Snelheid

Christiaan

3 steren. Had op zaterdag en bestelling geplaatst die op dinsdag geleverd diende te worden. Alleen werd die niet op dinsdag geleverd op donderdag namiddag had ik gebeld en mijn situatie uitgelegd... 3 steren. Had op zaterdag en bestelling geplaatst die op dinsdag geleverd diende te worden. Alleen werd die niet op dinsdag geleverd op donderdag namiddag had ik gebeld en mijn situatie uitgelegd en stelde de ultimatum dat ik de pakket uiterst zaterdag wilde ontvangen. Op zaterdag kwam het pakketje netjes binnen.

Hield aan zijn woordt nadat ik gebeld had.

prive

Bestelling correct en snel afgehandeld

goedkoper en veel aanbod