Jeroen

Ruime keus aan producten en goede site

De persoonlijke support is 10 out of 10

Rudy

Zeer snelle en vriendelijke service en levering. Ook het telefonisch contact was zeer goed. Gewoonweg PERFECT !!

Snelheid, service, vriendelijkheid.

Petra Bijl

Super

Netjes, snel en goede artikelen

Gerard Pisart

Ik had een adapter besteld en die werd keurig vlot geleverd. Ik kocht het artikel onder 'afterpay' maar ik bleek het later niet nodig te hebben. Teruggestuurd en daarna kreeg ik geen bevestiging... Ik had een adapter besteld en die werd keurig vlot geleverd. Ik kocht het artikel onder 'afterpay' maar ik bleek het later niet nodig te hebben. Teruggestuurd en daarna kreeg ik geen bevestiging van Hardware City dat het was aangekomen. Dat zou nog geregeld moeten worden.

Mijn eerste mail met een vraag werd snel en uitgebreid beantwoord. Ook de latere bestelling verliep vlot.

Régis DE VOS

Heel positieve ervaring. Correcte en vlotte levering. Ik werd zelfs telefonisch gecontacteerd om na te gaan of er geen fout in mijn bestelling was. Het contact verliep heel vriendelijk. Ik heb dan... Heel positieve ervaring. Correcte en vlotte levering. Ik werd zelfs telefonisch gecontacteerd om na te gaan of er geen fout in mijn bestelling was. Het contact verliep heel vriendelijk. Ik heb dan ook het originele merkartikel (batterij voor mijn twee Asus Laptop's) ontvangen, welke veilig verpakt werden verzonden.

Correctheid, vlotte levering, vriendelijkheid, betrouwbaar en goede service.

Yulien (Werkzaak)

Professioneel

Kleine Items die je niet makkelijk kan vinden, hebben zij wel klaar voor ons staan.

Felix Daniels

Zeer positief! Juist product aan een zeer concurentiele prijs. Snelle levering.

Perfect alternatief voor origineel

Hannes

Heel goed

Snelle klantendienst, flexibel bij aanpassen bestelling, vlotte levering

Gertje

Geweldige ervaring

goedkoop, snelle levering, duidelijk, goede zoek functies, goed verpakt

bakhtaoui

Zeer positieve ervaring