Roy

Goede ervaring had verkeerd artikel ontvangen heb contact opgenomen werd direct geholpen en opgelost zeer goede service goede artikel alsnog binnen 3 dagen in huis

Service is top
Personeel erg beleeft
Wordt meegedacht aan oplossing

Helmut

Snelle levering. Het bestelde artikel werkt perfect.

Veel keuze. Gans internet afgezocht naar toetsenbord voor Toshiba laptop. Hier heb ik dit uiteindelijk gevonden.

Chris Leysen

De ervaring met het bedrijf is wel ok alleen de kleine lettertjes lezen het terug sturen van een bestelling gaat wat stroever ik heb er niets op tegen om te betalen maar het zou veel makkelijker... De ervaring met het bedrijf is wel ok alleen de kleine lettertjes lezen het terug sturen van een bestelling gaat wat stroever ik heb er niets op tegen om te betalen maar het zou veel makkelijker zijn dat je online een retourcode kan downloaden en in een ophaalpunt droppen nu moet je zelf op zoek gaan om je pakje te versturen bvb DHL formulier vind ik ingewikkeld niet iedereen is dagelijks met PC bezig of zit op een bureau voor grote bedrijven zal dat geen probleem zijn ,ik heb dan gekozen voor bpost be. dat was direct gefikst en het voordeligst.

Super snelle levering

Patrick

Scherm besteld voor een asus laptop perfect geleverd binnen 24 uur

Goede producten

Houtkamp College

Uitstekend! Snelle levering, goed verpakt.

Uitgebreide en correcte productinformatie.

Kris

Top!

Goed product en snelle verzending

Snoeij

Goed en snel