Longo

Perfecte service !

Besteld en de volgende dag werd het al geleverd.

Meijer

Super

HardwareCity.nl

Heel goede ervaring! Kennis van zaken en heel behulpzaam!

Kennis van zaken en heel behulpzaam!

Ihan

Heel goeie ervaring! Had verkeerde item besteld maar na een bezoek aan hun pand mocht ik het zonder problemen omruilen voor de goeie!

Klantgericht
Goede communicatie

Roel D.V.

Eerste keer een bestelling geplaatst en zeer tevreden over.

Duidelijke webstore, correcte prijzen, snelle afhandeling.

Jos De Houwer - JDH Consult

OP tijd afgeleverd

Viodav

Snelle levering geweldig

Daphne

Snelle levering. Heldere uitleg in wat er wanneer verzonden wordt. Het product werd op afgesproken datum geleverd!

Duidelijke communicatie

Verkoper

Slecht! Terwijl ik bezig was met een produkt uit de webshop en er een vraag over had gesteld werd de prijs spontaan 10% verhoogd.

Spontane prijs verhoging

Reactie HardwareCity.nl:

Puur toeval dat u gedurende ongeveer een week uw oog op een product van ons had en dat wij in de tussentijd de prijs hiervan noodgedwongen met 5 euro moesten verhogen toen het weer in voorraad kwam.... Puur toeval dat u gedurende ongeveer een week uw oog op een product van ons had en dat wij in de tussentijd de prijs hiervan noodgedwongen met 5 euro moesten verhogen toen het weer in voorraad kwam. Het product stond op uitverkocht, en alle producten die bij ons op uitverkocht staan, zijn ook niet bestelbaar op onze webshop. De prijs die bij een uitverkocht product staat, is dus niet meer dan de prijs waar het product het laatst voor verkocht werd. Zeer zeker geen garantie dat het daar ooit weer voor beschikbaar komt!
Dit lijkt op het verhaal van mijn vader hoe hij op 6-jarige leeftijd voor het eerst met inflatie te maken kreeg; van de ene op de andere dag kreeg hij geen 3 maar nog slechts 2 zoethoutjes voor een stuiver! Een prijsverhoging van maar liefst 33% dus! Het is ruim 60 jaar geleden, maar het moet erg traumatisch zijn geweest, want hij heeft het er nu nóg over!
Beste meneer; we zitten midden in wat misschien wel de grootste financiële crisis sinds 1929 zal blijken te worden. Alleen al onze vrachtkosten vanuit Azië zijn meer dan verdubbeld. Onze inkoopsprijzen zijn minstens 10% gestegen en sommige producten zijn inkoop zelfs verdubbeld. Voor zover onze inkoopsprijzen met ongeveer 10% zijn gestegen en vrachtkosten zijn verdubbeld, hanteren wij nog steeds dezelfde prijzen als voorheen. Hier en daar zijn prijsverhogingen echter onvermijdelijk in deze tijd.