Rob

Constructief

Komen afspraken na

Vince vincent

Mijn bestelling was in orde

Mijn bestelling was uiteraard vlug geleverd

G.

Uitstekende service

Uitstekende service

Vander Elst Josiane

Pefect

Heel snel geleverd en prima kwliteit

Clemens Roos

Nadat ik in een eerdere beoordeling, mijn teleurstelling had geuit, over de service en het product, nam Hardware City contact met mij op en de klantenservice was uitstekend. Niet omdat alle kosten... Nadat ik in een eerdere beoordeling, mijn teleurstelling had geuit, over de service en het product, nam Hardware City contact met mij op en de klantenservice was uitstekend. Niet omdat alle kosten vergoed waren, maar de benadering en de opstelling waren heel goed. Het is jammer dat ik het product niet kon gebruiken, maar was dit niet gebeurd, dan had ik de klantenservie ook niet ervaren.

Snelle en tijdige levering. Goed klantenkontakt.

Ronald

Prima service

Professionele en snelle respons

Hendrik Van Marcke

Na heel wat zoeken op het net kwam ik deze shop tegen en wonderlijk maar waar hadden ze het laptop toetsenbord dat ik zocht.
Maar wat een verassing, ik bestelde online en betaalde meteen en de...
Maar wat een verassing, ik bestelde online en betaalde meteen en de dag nadien werd het pakje netjes bij mij thuis afgeleverd.

Snelle afhandeling, duidelijke website en informatief.
Bestellen en betalen was een fluitje van een cent.

Ruud, Biddinghuizen

Ik kreeg goed advies over de adapter die het best bij mijn tv zou passen. Na bestelling was deze de volgende dag al bezorgd (compliment voor HardwareCity, maar zeker ook voor PostNL in deze drukke... Ik kreeg goed advies over de adapter die het best bij mijn tv zou passen. Na bestelling was deze de volgende dag al bezorgd (compliment voor HardwareCity, maar zeker ook voor PostNL in deze drukke tijd). Gelukkig bleek de vorige adapter ook de reden van de storing. Dus, heel snel, weer tv. Met dank aan de HardwareCity medewerkers.

Zie boven

Bjorn

Zeer goed

Snelle en goede servive

Sarah

Snelle levering, product helemaal niet geschikt voor wat het zou moeten dienen

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo Sarah,
Hallo Sarah,
Bedankt voor je review. Naar aanleiding hiervan hebben wij getracht contact met je op te nemen. WIj hebben meerdere keren geprobeerd te bellen, maar wij kregen telkens de voicemail. Vervolgens een e-mail gestuurd, maar ook daar geen reactie op gekregen. Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op +31850608530 (ook Whatsapp) of via mail info@hardwarecity.nl