Mario

Perfect!

klantenservice

Acewo

Goede bestel mogelijkheid

ondanks corona en feestdagen op tijd geleverd.

gerritsen

snelle levering

Martin

Eerste positieve ervaring

snelle service

Bart / particulier

Zeer goed.

Ik ben goed en deskundig geholpen bij mijn bestelling.

v Zeggelaar

Goed contact en duidelijk

Snelle en correcte levering

Sam

Ben Nederlander en woonachtig in België. Ik had een Qwerty keyboard besteld, terwijl Azerty hier in België gangbaar is. Werd vrij snel na mijn bestelling gebeld door een medewerker om te verifiëren... Ben Nederlander en woonachtig in België. Ik had een Qwerty keyboard besteld, terwijl Azerty hier in België gangbaar is. Werd vrij snel na mijn bestelling gebeld door een medewerker om te verifiëren of ik wel echt de Qwerty uitvoering nodig had. Zeer alert dus! Keyboard was identiek aan origineel en uitstekend verpakt. Zeer tevreden dus!

Alertheid

Karel

De heren van hardwarecity hebben onze kerst gered. De TV hield er opeens mee op en het leek er op dat de externe voeding het niet meer deed. Gebeld met deze firma en zeer correct en behulpzaam te... De heren van hardwarecity hebben onze kerst gered. De TV hield er opeens mee op en het leek er op dat de externe voeding het niet meer deed. Gebeld met deze firma en zeer correct en behulpzaam te woord gestaan. Ze hebben mij naar het juiste product begeleid en ik heb de voeding direct besteld. De volgende dag kreeg ik de voeding al netjes verpakt in huis, gelijk geprobeerd natuurlijk en de TV deed het weer (2 dagen voor de kerst!). De kleinkinderen waren niet te houden geweest de hele dag zonder TV en ik had dan het kleine toestel van boven moeten halen, maar gelukkig is dat allemaal niet nodig geweest! Mijn dank is groot!!!!!!

Snelle levering vlak voor de kerst

Stefan

Product niet origineel

Reactie HardwareCity.nl:

Hallo Stefan (Mehdi?),
Hallo Stefan (Mehdi?),
Wij zijn erg verbaasd over je review. Allereerst is de review op naam van Stefan en de bestelling was op naam van Mehdi. Je hebt bij ons een laptopscherm besteld op basis van het partnummer B133HAN02.7. Hoewel het in 99 van de 100 gevallen onmogelijk is om het exacte partnummer te leveren (meestal is een bepaald partnummer maar korte tijd in productie), hebben wij in dit geval ook nog eens EXACT hetzelfde type geleverd als besteld, namelijk de B133HAN02.7 van fabrikant AUOptronics.
Op alle denkbare wijzen hebben wij getracht contact met je op te nemen. Mogelijk heb je in dezelfde periode ook een product bij een andere webshop besteld en heb je deze bestellingen met elkaar verward? Zo hebben wij ook wel eens een positieve review ontvangen dat de geleverde drumstokjes naar wens waren... (???)
Telefoonnummer lijkt afgesloten (verkeerd nummer opgegeven?), e-mail wordt niet op gereageerd, geen Whatsapp gekoppeld aan het opgegeven 06 nummer. Zelfs via Facebook een bericht gestuurd, óók geen reactie. Dan houdt het voor ons helaas echt op!
Wij hebben een prima bereikbare klantenservice voor als er iets niet naar wens of verwachting is (telefoon, e-mail, Whatsapp, FB/IG Messenger en de fax werkt volgens mij zelfs ook nog. Een postduif sturen is natuurlijk ook prima; die zullen wij met liefde voeren en met een reactiebriefje aan z'n pootje weer op weg sturen!

Computerservice

Had een DCinCable voor laptop nodig

snelle levering en perfect artikel