Rob

Goed. Het laptop scherm was goed ingepakt en was binnen enkele dagen in huis. De laptop functioneert weer als nieuw met het nieuwe scherm.

Snel bezorgd, goed ingepakt, over elke stap van het proces van bestellen tot bezorgen werd ik via e-mail op de hoogte te houden.

Girts Niedra

Spare keyboard for Acer laptop delivered promptly

Great customer interaction, great speed of delivery

Sparky

Uitermate goed

Razendsnelle levering, concurrerende prijs!

Dzhuniet Aliosman

Dzhuniet aliosman

het toetsenbord werkt niet

Reactie HardwareCity.nl:

Vervelend dat het geleverde toetsenbord niet werkt. Spijtig dat u niet even contact met ons heeft opgenomen, dan hadden we het uiteraard direct op kunnen lossen. U kunt contact met ons opnemen via... Vervelend dat het geleverde toetsenbord niet werkt. Spijtig dat u niet even contact met ons heeft opgenomen, dan hadden we het uiteraard direct op kunnen lossen. U kunt contact met ons opnemen via telefoon, per mail of Whatsapp. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u proberen te zoeken. Het door u bij de order opgegeven telefoonnummer is echter onjuist. Daarom hebben wij het nog per mail geprobeerd een aantal dagen, maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Qua mogelijkheden houdt het hier voor ons helaas eerst op. Uiteraard behoudt u de mogelijkheid om binnen de garantietermijn alsnog garantie op het product te claimen.
Team HardwareCity

Private

Prima, perfect ook na (helaas) retour snelle afhandeling.

In principe had ik verkeerde artikel gekozen maar hadden zij zelf de fout ontdekt en met mij contact opgenomen voor het juiste.

Edwin Leiendecker

Ik heb met HardwareCity.nl een goede ervaring op gedaan, het eerste product wat ik besteld had was defect, maar na contact werd er op de eerst volgende werkdag een vervangend exemplaar verstuurd.... Ik heb met HardwareCity.nl een goede ervaring op gedaan, het eerste product wat ik besteld had was defect, maar na contact werd er op de eerst volgende werkdag een vervangend exemplaar verstuurd.
Keurig opgelost.

Goede Service

Willem

Over mijn eerste aankoop ben ik zeer tevreden.

Snelle levering.

Ik