Menno

Bepaalde oplader besteld maar kreeg een simpelere goedkope Chinese variant. Bij terugkoppeling werd aangegeven dat ze geen tijd hebben om de foto's steeds te veranderen. Uit noodzaak gehouden maar... Bepaalde oplader besteld maar kreeg een simpelere goedkope Chinese variant. Bij terugkoppeling werd aangegeven dat ze geen tijd hebben om de foto's steeds te veranderen. Uit noodzaak gehouden maar bestel volgende keer wel zelf bij Aliexpress voor een fractie van de prijs.

Reactie HardwareCity.nl:

Zowel degene op de foto als de geleverde betreft zoals u dat noemt een 'simpele Chinese adapter', of zoals wij dat noemen een 'Replacement Adapter', want alle adapters worden in China geproduceerd,... Zowel degene op de foto als de geleverde betreft zoals u dat noemt een 'simpele Chinese adapter', of zoals wij dat noemen een 'Replacement Adapter', want alle adapters worden in China geproduceerd, ook origineel, dus vermelding van Chinees is overbodig. Wij hebben inderdaad geen tijd om elke keer de productfoto te updaten als de opdruk van het labeltje op de adapter een klein beetje afwijkt van de vorige levering, buiten het feit dat dit volkomen zinloos zou zijn. Wij vinden het zeer onsportief dat u deze beoordeling plaatst, want hebben duidelijk aangeven toen u belde en twijfelde: probeer de adapter de komende dagen en bevalt hij niet: neem contact met ons op en wij regelen de retourzending en u krijgt uw geld terug.
Als u 4 tot 8 weken de tijd had gehad om op een oplader te wachten en het ging u puur om een zo laag mogelijke aanschafprijs, dan had u inderdaad beter bij Aliexpress kunnen bestellen. U heeft echter geen weken de tijd, want 'uit noodzaak gehouden' en dan had u natuurlijk wel van ons aanbod gebruik gemaakt om het geld terug te krijgen en alsnog op Ali te bestellen. Wat u dus eigenlijk wilt is een adapter voor 10 euro, de volgende dag geleverd, met garantie.
Ali mag supergoedkoop zijn, het is ook supertraag (lees: extreem traag sinds Corona). Daarnaast krijgt u bij ons 12 maanden garantie, en garantie claimen op een adapter van Ali: succes! Op eigen kosten terugsturen en dat zal meer kosten dan de adapter. Tenslotte doneren wij verplicht 21% van de aanschafprijs aan de Nederlandse fiscus in de vorm van BTW.
Mvg,
Team HardwareCity,nl

De Oesterbank vzw

Goede service

Paul

Goede prijs kwaliteit en snelle levering

snelle levering

Nina

Heel erg tevreden. De gewenste product hadden zij op voorraad voor een niet all te hoge prijs.

Punctueel en klantvriendelijk

Raimondo Hooft

Zeer goed!

Volledig, breed en diep assortiment, transparante website.

Bé Duinkerken

Was de 1e keer dat ik bij dit bedrijf bestelde

makkelijk bestellen en vlotte levering

Jannes

Uiteindelijk helemaal geweldig

het laptop keybord werkte niet goed (maandagochtendmodel) en meteen een nieuwe aangeboden gekregen. Nu waren ze die even vergeten op te sturen (wat ze ook eerlijk vertelden) dus het duurde even maar... het laptop keybord werkte niet goed (maandagochtendmodel) en meteen een nieuwe aangeboden gekregen. Nu waren ze die even vergeten op te sturen (wat ze ook eerlijk vertelden) dus het duurde even maar ja, kan gebeuren, uiteindelijk zeer tevreden!

Voldoet aan verwachting

Goede prijsstelling

Gert-Jan

Nieuwe ventilator voor laptop besteld, volgende dag in huis!

snel je benodigde onderdeel kunnen vinden

Rob k.

Zeer tevreden

Snel, voordelig, goede communicatie over aflevering.