Thomas

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen via internet. Snelle levering. Ben zeer tevreden.

Zie hierboven.

Marcel van D.

Goede informatie over het product

Danny Wauters

Correcte levering van een Belgisch azerty klavier.

Snelle service

jbo bv

Helpen direct via whats ap. Ook mail gestuurd waarvan ik geen bevestiging heb ontvangen of ie wel is aangekomen

Zeer snelle en positieve reactie via whats app

j.oosterma

Prettig !

bestelling werd correct en snel uitgevoerd

Informatek

Snelle en correcte service!

Snelheid, correct

k southall

doet wat ik wil

Particulier

Zeer tevreden over de juiste bestelde accu voor mijn Laptop!

Roy Koopmans

Ik had een net voeding adapter besteld die volgens de website wel in huis was maar die men uiteindelijk niet bleek te kunnen leveren.
Tot 3x toe heeft men mij een alternatief gestuurd om te...
Tot 3x toe heeft men mij een alternatief gestuurd om te proberen, dat is niet gelukt! nadat de 3e adapter ook niet werkte geld terug gekregen!

De snelheid van leveren.

dezutter etienne

Onderdeel was niet wat in de website stond, maar er werd
door HardwareCity een plausibel oplossing voorgesteld waardoor ik toch kon verder geholpen worden.

De aflevering ging zeer snel- de volgende dag al . De prijzen zijn zeker schappelijk te noemen en niet buitensporig .De welwillendheid om een oplossing te zoeken voor de verkeerd geleverde adapter... De aflevering ging zeer snel- de volgende dag al . De prijzen zijn zeker schappelijk te noemen en niet buitensporig .De welwillendheid om een oplossing te zoeken voor de verkeerd geleverde adapter is een positieve klantgerichtheid .