1918 beoordelingen

1918 Reviews

Richard

Ik ben een nieuwe klant, maar ik werd geholpen alsof ik al jaren klant was. Om 18.00 uur besteld volgende dag 14.00 uur alles binnen. Geen vraag is te veel , een top klantenservice.

Pauline Jongmans

Uitstekende service

verhagen

Telefonisch contact verliep goed, bestelling snel en goed geleverd

Bijnaar B

Goede service

Particulier

Goede ervaring

Willem Stelte

Sommige plakken krom. Service langzaam. Planken zelf gaan ruilen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Willem,
Wat vervelend om te lezen dat onze service niet snel genoeg werd bevonden.
Beste Willem,
Wat vervelend om te lezen dat onze service niet snel genoeg werd bevonden.
Voor het omruilen van materialen zijn wij, net als bij het afleveren, in de meeste gevallen afhankelijk van extern transport. Onze transporteurs rijden doorgaans op vaste dagen in een bepaalde regio en kunnen een x-aantal adressen meenemen.
Neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend blijft van een aantal kromme planken. Gelukkig is dit opgelost en ligt er nu een mooi vlonderterras in.
Telefonisch heb ik helaas nog geen gehoor gekregen. Mocht er de gelegenheid gevonden worden, kan er contact met ons opgenomen worden op 036 21 00 159 om dit nog verder te bespreken.
Hoe dan ook, veel plezier gewenst van het terras.
Hartelijke groet,
Bas

Richard

Mooie spullen maar het personeel is niet echt flexibel.

Mooie spullen maar het personeel is niet echt flexibel.

Als je een vierkante meter te kort hebt dan kun je dit niet per direct afhalen. eerst een bestelling plaatsen en pas na twee dagen ophalen.

Ik kon praten als Brugman maar het haalde niets uit. Het argument was: als iedereen dat doet dan wordt het een gekkenhuis hier en of ik dat begreep.

Ik denk altijd: op iedere regel een uitzondering,maar helaas.

Het werk moest hierdoor dus twee dagen worden stilgelegd en de hulptroepen moest ik naar huis sturen.

Twee dagen later lag het pakketje keurig klaar, maar voordat de hulptroepen weer tijd vrij konden maken om de klus te klaren was ik bij elkaar twee weken verder.

In bovengenoemde situatie , niet echt klantvriendelijk en flexibel. Dit had toch echt veel beter kunnen worden opgelost.

Vonk

Professioneel klantvriendelijk en snelle levering

mehmet akin

Beste prijs dat er bestaat en goed produkt

Dirk Abram Ouwehand

Goed, netjes geleverd en flexibel. Ideaal dat ik wat proefstukjes kon krijgen om mijn keuze te maken.