1918 beoordelingen

1918 Reviews

Vermeulen

Beste mevrouw Vermeulen,
Dank voor het mooie cijfer.
Veel plezier gewenst van de TopLine schutting.

Mahtouche

Prima bedrijf!

Beste mevrouw Mahtouche,
Beste mevrouw Mahtouche,
Dank voor het schrijven van de beoordeling. Mochten er nog tips zijn hoe wij volgens u van een prima bedrijf naar een super bedrijf kunnen gaan, horen wij dat graag.
Veel plezier gewenst van de Design schutting.

J. Vd Bovenkamp

Correcte en snelle levering

Beste mevrouw van den Bovenkamp,
Dank voor het mooie cijfer. Goed om te lezen dat de levering correct en snel is verlopen.
Veel plezier gewenst van de Teak vlonderplanken.
Hartelijke...
Beste mevrouw van den Bovenkamp,
Veel plezier gewenst van de Teak vlonderplanken.

Oudshoorn

Goede service. Afhalen loop echter soms wat onhandig

Beste heer Oudshoorn,
Beste heer Oudshoorn,
Dank voor de feedback. Goed om te lezen dat de service naar tevredenheid is. Mochten er nog tips zijn hoe wij het afhalen volgens u nog soepeler kunnen laten verlopen, horen wij dat uiteraard graag.
Hoe dan ook, veel plezier gewenst van de brede Antraciet vlonderplanken.

Hendrickx

Erg tevreden

Beste heer Hendrickx,
Dank voor het mooie cijfer. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is.
Veel plezier gewenst van de Design schutting.

Ramon Theunissen

Uitstekend, 2de keer dat ik hier bestel.
Ik raad dit bedrijf aan iedereen aan.

Waarom: snelle levering, goede communicatie, ontzettend aardige en duidelijke werknemers

Hoi Ramon,
Dank voor je mooie positieve beoordeling. Goed om te lezen dat ook de tweede bestelling goed is bevallen en dat wij aanbevolen worden.
Veel plezier gewenst van je schutting en tot...
Hoi Ramon,
Veel plezier gewenst van je schutting en tot de volgende keer!

Johm

Heel erg goed geholpen, bestelling is keurig voor de deur afgeleverd inclusief alle materialen die wij besteld hadden. Kwaliteit is echt heel goed en super stevig. Fijn bedrijf om bij te bestellen... Heel erg goed geholpen, bestelling is keurig voor de deur afgeleverd inclusief alle materialen die wij besteld hadden. Kwaliteit is echt heel goed en super stevig. Fijn bedrijf om bij te bestellen en men staat klaar om je te helpen.

Beste John,
Dank voor de mooie feedback. Goed om te lezen dat de materialen netjes afgeleverd zijn en de kwaliteit goed bevallen is.
Veel plezier gewenst van TopLine Bankirai...
Beste John,
Veel plezier gewenst van TopLine Bankirai schutting.

Berkhout

Heel goed geadviseerd van te voren, uitleg hoe te plaatsen was duidelijk en bij afhalen volledige medewerking. Wat wil je nog meer , top.

Beste heer Berkhout,
Dank voor de mooie review. Goed om te lezen dat het advies van te voren duidelijk is geweest over de montage van de schutting.
Wij wensen u hier veel plezier...
Beste heer Berkhout,
Wij wensen u hier veel plezier van.

Peter

Zeer positief

Beste Peter,
Dank voor de beoordeling en het toesturen van de mooie foto's van het eindresultaat.
Veel plezier gewenst van jullie nieuw beklede schuur.

Van zaanen

Prima!!

Beste heer van Zaanen,
Dank voor het mooie cijfer!
Veel plezier gewenst van de Stone Grey vlonderplanken.