1918 beoordelingen

1918 Reviews

Van Rhijn Kevin

Super service

Hoi Kevin,
Dank voor de beoordeling en goed om te lezen dat de service naar tevredenheid is.
Hoi Kevin,
Veel plezier gewenst van je vlonderterras! Stuur je nog een mooie foto door als het af is?
Bas

Prima ervaring met dit bedrijf, problemen werden goed opgelost

Beste,
Dank voor de beoordeling en goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost.
Veel plezier gewenst van de schutting.

Y v Dooren

Makkelijke site om een schutting te vinden. Snel en duidelijk antwoord via de mail op de vragen die wij hadden.

Beste mevrouw van Dooren,
Beste mevrouw van Dooren,
Dank voor de review. Goed om te lezen dat alles in de webshop makkelijk te vinden is, hier zijn wij afgelopen winter druk mee bezig geweest en hier blijven wij mee door gaan!
Wij wensen jullie veel plezier van de Antraciet TopLine schutting.

Michael van Dort

Prachtig materiaal, vriendelijk personeel en goede service

Hoi Michael,
Dank voor je beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent over het materiaal, de service en de medewerkers.
Veel plezier gewenst van het mooie Rosewood...
Hoi Michael,
Veel plezier gewenst van het mooie Rosewood terras.

E.Offenberg

Zeer goed, ik had verkeerde schermen besteld via internet maar kon zonder problemen andere krijgen alleen waren deze uitverkocht en moesten nog in rotterdam aankomen, toen ze eenmaal binnen waren... Zeer goed, ik had verkeerde schermen besteld via internet maar kon zonder problemen andere krijgen alleen waren deze uitverkocht en moesten nog in rotterdam aankomen, toen ze eenmaal binnen waren kreeg ik keurig bericht dat ik ze op kon halen.
alles stond keurig klaar gezet en ook coronaproof.

Beste heer Offenberg,
Beste heer Offenberg,
Dank voor het mooie cijfer. Gelukkig er op tijd achter gekomen dat het de verkeerde schermen waren, zodat de bestaande schutting mooi aangevuld kon worden met de bijpassende delen.
Veel plezier er van gewenst.

jo

Correct en alles volgens opgave

Beste heer Jobel,
Dank voor het mooie cijfer. Fijn dat alles correct en volgens afspraak is verlopen.
Veel plezier gewenst van de TopLine schutting!

Lizette Stitzinger

Prima bedrijf, snelle levering. Telefonische informatie Was duidelijk .Heel klantgericht.

Beste Lizette,
Dank voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat de ervaring goed is en er duidelijke informatie is gegeven.
Veel plezier gewenst van de mooie schutting.
Hartelijke...
Beste Lizette,
Veel plezier gewenst van de mooie schutting.

w. van Riel

Prima geen op of aanmerkingen

Beste heer van Riel,
Dank voor het schrijven van de beoordeling.
Veel plezier gewenst van het Stone Grey vlonderterras.

Anneke

De schuttingen werden snel en netjes voor de deur bezorgd.
Goede communicatie via de mail. Goede kwaliteit schutting.

Beste Anneke,
Dank voor de mooie beoordeling. Goed om te lezen dat de communicatie goed is bevallen, net als de snelle levering en kwaliteit van de schutting.
Wij wensen jullie hier veel...
Beste Anneke,
Wij wensen jullie hier veel plezier van.

Wim Neelis

Een duidelijke site, snelle levering en super materiaal. De vlonderplanken zijn top. Het resultaat is perfect.

Beste Wim,
Dank voor de mooie review en het cijfer. Mooi om te lezen dat de vlonderplanken erg goed zijn bevallen. Stuur je van het prachtige eindresultaat nog een mooie foto door?
Veel...
Beste Wim,
Veel plezier van de Wengé planken gewenst.