1918 beoordelingen

1918 Reviews

Ronni van Olphen

Vlotte, professionele levering. I.v.m. corona hadden we langere levertijden verwacht, maar dit was niet het geval. Website is zeer duidelijk en biedt ook installatie instructies. Prijs was goed... Vlotte, professionele levering. I.v.m. corona hadden we langere levertijden verwacht, maar dit was niet het geval. Website is zeer duidelijk en biedt ook installatie instructies. Prijs was goed concurrerend. Wij zouden zo weer bij Henderson bestellen. Bedankt voor onze nieuwe schutting.

Beste Ronni,
Dank voor het mooie cijfer en de mooie feedback. Ook in tijden van Corona doen wij ons uiterste best om de leveringen goed en snel bij de klant te krijgen.
Erg fijn om te horen...
Beste Ronni,
Erg fijn om te horen dat jullie voor een volgende keer weer aan ons zullen denken.
Veel plezier gewenst van jullie schutting.

hugo

Goede site en goede snelle levering.

Beste Hugo,
Bedankt voor het mooie cijfer. Goed om te vernemen dat de site goed bevalt en dat de levering snel plaats heeft kunnen vinden.
Veel plezier gewenst van de...
Beste Hugo,
Veel plezier gewenst van de schutting.

Post

Positief

Beste heer Post,
Dank voor het mooie cijfer en de mooie foto's van het vlonderterras.
Veel plezier hiervan gewenst.

edo

Zeer goed uiterst tevreden erg goede service dikke 10+!

Hoi Edo,
Dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat de service naar wens is. Inmiddels al weer een mooie, nieuwe bestelling mogen ontvangen.
Veel plezier gewenst van de mooie...
Hoi Edo,
Veel plezier gewenst van de mooie schutting!

Van de sande

Onze ervaring van materialen van Henderson was prima

Beste mevrouw van de Sande,
Erg bedankt voor de geschreven review en fijn om te horen dat de materialen naar wens zijn.
Veel plezier gewenst van jullie vlonderterras.
Hartelijke...
Beste mevrouw van de Sande,
Veel plezier gewenst van jullie vlonderterras.

Eduard

Goed product en goede service

Beste Eduard,
Goed om te mogen vernemen dat de vlonderplanken bevallen en de service voor tevredenheid zorgt.
Veel plezier gewenst van het mooie vlonderterras.

Wever

Zeer flexibel alles netjes geregeld duidelijke leverafspraken.
Zeer goede kwalitijd

Beste heer Wever,
Dank voor de mooie score en review. Ook fijn om te horen dat de kwaliteit van het materiaal bevalt.
Veel plezier gewenst van de mooie Modulaire schutting!
Hartelijke...
Beste heer Wever,
Veel plezier gewenst van de mooie Modulaire schutting!

Van Ark

Fantastisch

Beste mevrouw van Ark,
Dank voor het mooie cijfer.
Veel plezier gewenst van de schutting.

Francis Cremers

Perfect. We waren wat vergeten te bestellen.
En was mooi geregeld en opgelost.

Beste Francis,
Dank voor de mooie review en fijn dat het nabestellen en leveren van de ophangbeugels snel geregeld kon worden.
Wij wensen jullie veel plezier van jullie...
Beste Francis,
Wij wensen jullie veel plezier van jullie schutting.

Jan Duon

Goed en vriendelijk contact met een meedenkende medewerker. Geeft direct vertrouwen in het vervolg.

Beste Jan,
Dank voor de mooie beoordeling en fijn dat wij jullie vertrouwen krijgen.
Veel plezier gewenst van jullie vlonderterras!