1918 beoordelingen

1918 Reviews

Goedee

Super geholpen en aardig personeel en top dat ik het kon afhalen.Bedankt dikke 10

Beste heer Goedee,
Beste heer Goedee,
Goed om te horen dat de service bevallen is. Zo lang er de tijd voor is en de materialen er zijn, kunnen de materialen in overleg vaak relatief snel afgehaald worden.

Blok

Mooi product levering binnen 4 werkdagen!

Beste heer Blok,
Fijn om te vernemen dat de levering snel plaats heeft kunnen vinden en dat de vlonderplanken goed bevallen.
Veel plezier hiervan gewenst.

Corry van de Laar

Mooi materiaal iedereen roep dat we zo'n mooie schutting hebben.prettig om met Henderson living zaken te doen raad dit bedrijf zeker aan ,

Beste Corry,
Dank voor de mooie beoordeling. Leuk om te horen dat iedereen positief is over jullie mooie schutting.
Veel plezier er van gewenst.

Van der laan

Super netjes geregeld grote waardering alles op tijd geregeld

Mia

Geen goede ervaring 2 jaar geleden gekochte kunstof vlonder planken trokken na 1 zomer al aan de uiteinden krom en barsten...uiteraard gebeld maar garantie geld alleen voor als er het weer in... Geen goede ervaring 2 jaar geleden gekochte kunstof vlonder planken trokken na 1 zomer al aan de uiteinden krom en barsten...uiteraard gebeld maar garantie geld alleen voor als er het weer in komt...de planken blijven optrekken en er is er zelfs al 1 gebroken........wij zouden nooit meer deze kopen en raden deze niet aan zonde van ons 650 euro

Beste Mia,
Beste Mia,
Wat vervelend dat de vlonderplanken barsten en kromtrekken. Dit is absoluut niet acceptabel en daarom zouden wij graag het terras vervangen, mits alles volgens de voorschriften gemonteerd is. Het probleem mag/zal niet terugkeren. Echter kan ik geen correspondentie terugvinden over de klacht. Zou je ons willen bellen zodat we tot een passende oplossing kunnen komen?
Ruud
Henderson Creative Living

Berry van der Wijst

Vriendelijk ontvangen en mijn bestelling stond al netjes buiten op een pallet klaar om in te laden. Zelf alles gemonteerd en het ziet er top uit al zeg ik t zelf....mooi materiaal ?.

Andries Knetemann

Mooie prijzen en correcte afhandeling van de orders. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf en zeker de transporteur verdient een pluim

Sj.zwarts

Snelle levering,mooie prijzen,zeer correcte chauffeur en zeer vriendelijke man wast zeer blij mee

Paul van gemeren

Goede en snelle levering,mooi product voor een nette prijs

Gerrie

Wij zijn zeer tevreden over Henderson Creative Living.
Een paneel was beschadigd , dit is netjes opgelost. Snelle en duidelijke levering , vriendelijk personeel.