1918 beoordelingen

1918 Reviews

Simon

Uiteindelijk gelukt.

Luit Afman

Top planken en nette, snelle levering. Toen er een probleempje was met de lampjes snel en netjes opgelost! Dank en tot de volgende!

v Bogaert

De levering word op tijd geleverd en de levering en is goed ingepakt en compleet, kwaliteit van het materiaal is goed, en een goede prijs ,ik ben zeer tevreden.

V Duinen

Fijne ervaring. Mooi kwaliteit vlonders

the fix

Levering was goed alleen totaal niet blij met het geleverde materiaal de vlonderdelen zijn mooi en goed maar de balken die bij de m2 prijs in zitten zijn zwaar waardeloos we moeten nu de gehele... Levering was goed alleen totaal niet blij met het geleverde materiaal de vlonderdelen zijn mooi en goed maar de balken die bij de m2 prijs in zitten zijn zwaar waardeloos we moeten nu de gehele vlonder weer demonteren nummeren en dan de balken weggooien en houten balken halen en deze opnieuw egaliseren en de vlonderdelen opnieuw monteren dus dat is wel spijtig van de 45 m2 vlonder

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Ed,
Beste Ed,
Hartstikke vervelend natuurlijk dat de onderbalken die geleverd zijn niet volledig naar wens zijn geweest. Gelukkig zijn wij na telefonisch contact tot een goede oplossing gekomen.
Wij wensen je veel plezier van je vlonderterras.
Hartelijke groet,
Bas

Sofie Floré

Zeer tevreden. Goede kwaliteit. Stipte levering en goede afspraken vooraf hieromtrent. Prijs / kwaliteit was goed.

Frans Erens

Ik heb een fijne ervaring met Henderson,en de schuttingen die ik heb besteld zijn ook nog eens stukken goedkoper inclusief vrachtkosten dan de grote bouwmarkten.

Murat Cicek

Slecht, ik heb de bestelling nooit ontvangen!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Murat,
Beste Murat,
Hartstikke vervelend om te vernemen dat je je samples nooit hebt mogen ontvangen. Achteraf blijkt dat het huisnummer ontbrak bij de aanvraag, wat wij per abuis ook over het hoofd hebben gezien. Gelukkig zijn we overeengekomen om de betaalde verzendkosten te crediteren.
Hopelijk kunnen wij in de toekomst nog iets voor je betekenen.
Hartelijke groet,
Bas

Gerard de Jong

Kwamen zomaar aanwaaien, vriendelijk geholpen door goed deskundig personeel. konden direct de schutting meenemen.
Ook in het magazijn loopt zeer vriendelijk personeel. Niets anders dan lof.

bruijn

Goede bediening en prettig personeel