1918 beoordelingen

1918 Reviews

De Boer

Prima alles geregeld via internet. Keurige bezorging en goed op de hoogte gehouden

Monique

Prima bedrijf

Petra van der Kwartel

Gevonden via Google. Gebeld, na advies monsters ontvangen, keus gemaakt en vlonderpakket besteld. Alles verliep naar wens. Resultaat: een prachtige vlonder op mijn dakterras voor een zeer... Gevonden via Google. Gebeld, na advies monsters ontvangen, keus gemaakt en vlonderpakket besteld. Alles verliep naar wens. Resultaat: een prachtige vlonder op mijn dakterras voor een zeer aantrekkelijke prijs. Top!

Dhr.. C.A. Brown

Heel te vrede met het product, levertijd heeft lang geduurd.

M. Vink

Aankoop schutting

Wilma juffer

Henderson Living verkoopt hele mooie schuttingen. De informatie is compleet en de klantenservice vriendelijk. Het enige 'min'puntje is dat ons verteld was dat onze schuttingdelen vanaf half mei weer... Henderson Living verkoopt hele mooie schuttingen. De informatie is compleet en de klantenservice vriendelijk. Het enige 'min'puntje is dat ons verteld was dat onze schuttingdelen vanaf half mei weer leverbaar zouden zijn, en ze uiteindelijk gewon op voorraad waren al die tijd. Hierdoor hebben wij enige tijd voor niets gewacht.

Pierre Fens

Een leuke ervaring met een snelle levering. Alle materialen waren netjes verpakt en de chauffeur zet t pakket netjes op de gewenste plek neer. Top

Anne

Snelle levering. Goed product.

Mark

Prettig in contact, snelle levering. 1 plank beschadigd, deze werd zeer snel vervangen.