1918 beoordelingen

1918 Reviews

I.A.M. Somsen

Mijn ervaring met Henderson is uitstekend. Klantvriendelijk, oplossing gericht en levering zoals afgesproken.

Willem Hagman

Wij zijn geholpen door Bas, zeer vriendelijk en denkt goed mee. Wij hebben 6 TopLine Schutting Stone Grey schermen en voor ruim 38 m2 Stone Grey Superieur Composiet en 6m2 Antraciet Superieur... Wij zijn geholpen door Bas, zeer vriendelijk en denkt goed mee. Wij hebben 6 TopLine Schutting Stone Grey schermen en voor ruim 38 m2 Stone Grey Superieur Composiet en 6m2 Antraciet Superieur Composiet vlonderdelen besteld. En als een van de eerste de nieuwe Rabatdeel Antraciet Composiet Co-Extrusion 26 m2 besteld.
Alles volgens afspraak geleverd en de rabat delen later nageleverd.
Alle vlonderdelen waren compleet met montage materiaal geleverd en van alle materialen was voldoende aanwezig. Wel even spannend als je met het laatste doosje bevestigingsclips aan de slag gaat :) gaan we het redden? ja hoor zelfs nog over.
Het materiaal is zeer goed te bewerken.
Wij zijn zeer tevreden en kunnen vakantie houden in eigen tuin.

Jan Voerman

Professioneel advies. Afspraken worden nagekomen. Kortom netjes bediend..

Balveren

Snelle bezorging, goede kwaliteit, makkelijk bestellen (met materiaal calculator)

Tineke Thoma

Mijn ervaring is prima.Het gehele proces van bestellen t/m levering is voorspoedig verlopen.Ook de montagehandleiding was duidelijk met als resultaat een prachtige betaalbare schutting.Inmiddels... Mijn ervaring is prima.Het gehele proces van bestellen t/m levering is voorspoedig verlopen.Ook de montagehandleiding was duidelijk met als resultaat een prachtige betaalbare schutting.Inmiddels de site al met enkele vrienden gedeeld.??

A.L. Bijn

Pas op met de 'composietplanken rekentool' van ze, je wordt hiermee opgelicht!
Pas op met de 'composietplanken rekentool' van ze, je wordt hiermee opgelicht!
Ze leveren uit deze besteltool m.b.t. de 'all-in pakketten' opzettelijk te weinig en zo betaal je dus teveel. Navraag bij bedrijf gedaan, helaas erg arrogant te woord gestaan, jammer en gemiste kans...
Na afhalen van de bestelde (en betaalde delen!) geven ze ook nog eens te weinig mee (ook met opzet?).
Als je dan toch wilt bestellen, doe het dan per losse vierkante meter, dan krijg je wél waar je voor betaald. Per vierkante meter willen ze echter niet leveren als je meer wenst af te nemen.
Mooie producten maar bedrijf moet nog veel leren op het gebied van duurzame klantrelaties, klantbeleving en eerlijk zakendoen!
Kortom, een naar gevoel aan overgehouden!

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Onze rekentool rond af op hele vierkant meters. Dat is inderdaad een beperking, maar om dit nu oplichten te noemen gaat mij persoonlijk wat ver. We ronden namelijk af op hele vierkante meters, zowel naar boven als naar beneden. Er is dus geen sprake van bevoordeling. Over het leveren van te weinig producten kan ik helder zijn. Dat wordt niet met opzet gedaan.
Ik vind het vervelend dat u een slecht gevoel over heeft gehouden aan de transactie. Ik nodig u graag uit om telefonisch contact met mij op te nemen. Ik hoor dan graag in meer detail wat wij kunnen verbeteren en hoe we van u alsnog een tevreden klant kunnen maken.
Hartelijke groet,
Ruud
Henderson Creative Living

XIBIX BV

Het is een beetje worstelen om de aangeboden producten te bestellen, en als ze besteld zijn ze ook geleverd te krijgen. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, maar het is nog geen volwassen machine.

Everts

Super slecht. Door dat mijn man in het ziekenhuis was opgenomen met Carona en ik met 40.8 koorts op bed lag ook met Carona, vroeg ik de bezorgers om de bestelling voor mijn deur te leggen op twee... Super slecht. Door dat mijn man in het ziekenhuis was opgenomen met Carona en ik met 40.8 koorts op bed lag ook met Carona, vroeg ik de bezorgers om de bestelling voor mijn deur te leggen op twee hoog. Er is een lift aanwezig. Dit wilden ze niet doen. Vier weken na onze griep heb ik het bedrijf gebeld. Drie maal gebeld en e-mail gestuurd . Nergens zijn ze op terug gekomen. Laatste keer gebeld op vrijdag , ben onvriendelijk te woord gestaan. De dame die iaan de telefoon had zei tegen mij maakt niet uit wat de reden is van de ziekte, onze bezorger hoeft niet de vloer bij uw deur te leggen. Heb ik begrip voor maar niet op deze manier. heb gevraagd krijg ik nu wel of niet de vloer. Maandag nemen wij u contact met u op. Niets hebben wij vernomen, helemaal niets.

Mijn hele leven doe ik zaken met bedrijven, dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Ik raad iedereen aan om geen zaken te doen met dit bedrijf.
Ook neem ik hier geen genoegen mee.
U

Hedy Bommeljé

Een bedrijf met mooie producten, die ook goed te betalen zijn. Goed persoonlijk contact en goede service.

Frank Berkholst

Vlotte service en bij vragen goed te woord gestaan, mijn bestelling werd vlot geleverd. Het resultaat is een prachtige schutting. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.