1918 beoordelingen

1918 Reviews

Vd linden

Zeer goed. Ik had te kort aan materialen en deze werden kostenloos, nagezonden. Top!

Jaspers

D. Houwer

Na eerst een paar proefstaaltjes te hebben besteld hebben wij onze keuze gemaakt. Makkelijk via de website een totaalpakket besteld. Materiaal werd binnen enkele dagen geleverd en netjes voor de... Na eerst een paar proefstaaltjes te hebben besteld hebben wij onze keuze gemaakt. Makkelijk via de website een totaalpakket besteld. Materiaal werd binnen enkele dagen geleverd en netjes voor de deur geplaats. Installatie van de vlonderdelen ging ook erg soepel en makkelijk.

Erkan Pinarci

Ik ben in het algemeen heel tevreden
Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.
Op tijd levering zonder probleem
Niets te klagen

Ton

Slechte ervaring. Niet bereid om mee te denken en een klantonvriendelijke behandeling. Gevraagd naar de mogelijkheden voor een kunststofdeur van 110 cm breed. Antwoord "alleen 90 cm breed in het... Slechte ervaring. Niet bereid om mee te denken en een klantonvriendelijke behandeling. Gevraagd naar de mogelijkheden voor een kunststofdeur van 110 cm breed. Antwoord "alleen 90 cm breed in het assortiment. Naar enig doorvragen was het aanpassen van een tuinscherm een optie maar eigenlijk te moeilijk. Saillant detail is dat ze losse frames verkopen van 110 cm breed maar daar kwam de verkoper niet op.
Het bedrijf reageerde met een uitnodiging om nogmaals langs te komen. Jammer was dat in de naam al de verkeerde aanhef stond. Ik denk knippen en plakken uit een andere email maar het geeft voor mij aan hoe er met klanten omgegaan wordt.

Esther Janssens

Zeer klantvriendelijk, snel en goede prijs kwaliteitverhouding. Helaas hadden wij wat beschadigingen op het geleverde materiaal maar dat heeft Henderson professioneel opgelost.

Andre

Zeer goede service, mooie en degelijke schutting

Claudia

Perfecte service. Op de website staat al veel duidelijke informatie. Toch had ik nog een paar vragen die telefonisch allemaal goed en duidelijk beantwoord werden. Na mijn bestelling is alles snel en... Perfecte service. Op de website staat al veel duidelijke informatie. Toch had ik nog een paar vragen die telefonisch allemaal goed en duidelijk beantwoord werden. Na mijn bestelling is alles snel en goed geleverd. Kwaliteit van zowel vlonders als schuttingen is erg goed en mooi! Ook handig was de automatische reminder voor onderdelen die net direct leverbaar waren.

H van Z

Na 1,5 jaar verrote planken. Geen compensatie

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
Wij staan u graag telefonisch te woord om deze kwestie te bespreken. Wij zijn bereikbaar op 036-2100 159. Op onze vlonderplanken zit gewoon garantie dus daar moeten we uitkomen.
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living