1918 beoordelingen

1918 Reviews

Mike van der Tuin

Goed product maar bezorgkosten van 80 euro heel hoog

Pascal arnold

Zeer klantgericht en personeel weet waar ze over praten en denkt mee en toont zich flexibel wat als zeer prettig ervaren word.

robert-jan

Mooi materiaal voor een goede prijs

Roely

Geweldig!! Super service. Vriendelijk, behulpzaam en goed bereikbaar

v d Eeden

Heb online een schutting besteld, prima en duidelijk op de site en correcte bezorging, precies zoals ik ook verwacht van een goed bedrijf

Hoveniersbedrijf Nieuwland

Na bestelling en betaling was levering zeer snel gerealiseerd, materialen netjes op pallet geleverd.
Service met betrekking op verkeerd geleverde heng werd netjes en snel opgelost.
Kortom...
Service met betrekking op verkeerd geleverde heng werd netjes en snel opgelost.
Kortom wij als Hoveniersbedrijf hebben een positieve ervaring met Henderson gehad

W.W. Scheltema

Vriendelijk personeel. Houdt je op de hoogte van de voortgang van de order. Komt afspraken volledig na

P. de Wit

Zeer goede ervaring mee, netjes op tijd geleverd en goede communicatie vanaf het plaatsen van de order. Ook bij aanvraag proefstukjes netjes ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar als ik weer wat... Zeer goede ervaring mee, netjes op tijd geleverd en goede communicatie vanaf het plaatsen van de order. Ook bij aanvraag proefstukjes netjes ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar als ik weer wat nodig heb.

Westveer

Goede kwaliteit