1918 beoordelingen

1918 Reviews

Gerard

Correct en snel geholpen

Beste Gerard,
Bedankt voor de review en wij zijn blij te vernemen dat de service naar wens is geweest.
Veel plezier gewenst van de nieuwe tuindeur.
Bas

Nu al helemaal top! De chatfunctie/support werkt super en ben meer dan prima voorgelicht over mijn bestelling!

Beste,
Bedankt voor de review en goed om te vernemen dat de chatfunctie bevalt! Alvast veel plezier gewenst van jullie nieuwe vlonderterras!

shining-stones

Super geholpen goede produkten

Stef verdaasdonk

Super vriendelijk. Snelle levering. Top.

Beste Stef,
Dank voor de feedback en veel plezier gewenst van de nieuwe schutting!

Herman Geurts

Over het geheel genomen ben ik zeer tevreden.

Beste Herman,
Fijn om te vernemen dat alles naar tevredenheid is, wij wensen u veel plezier van de nieuwe vlonder!

Ton de mol

Top perfect op tijd geleverd kwaliteit is goed en je krijgt er genoeg bij zodat je niet te kort komt om het te maken communicatie is ook goed

Beste Ton,
Dank voor de feedback en de mooie foto's. Veel plezier gewenst van dit mooie resultaat.

Jurgen lubberink

Mooi bedrijf met mooie producten

Beste Jurgen,
Dank voor de feedback en veel plezier gewenst van jullie nieuwe tafel. Eet smakelijk!
Bas

Goede ervaring, snel geregeld en afgehandeld.

Nick van Tolij

Zeer goed en deskundig advies. Denken zeer goed mee en service is top !

Beste Nick,
Bedankt voor je feedback en mooie foto's!
Veel plezier gewenst van je nieuwe vlonder.

buurmeester

Ik geef een eerlijke review !!!!
geen klachten qua bedrijf of medewerkers , alleen eerste contact met telefoniste zou wat beter kunnen .
verder paalvast gekocht , achteraf spijt van wat...
Ik geef een eerlijke review !!!!
verder paalvast gekocht , achteraf spijt van wat dit is echt geen aan te raden product , snelcement is beter en goedkoper , helaas 15 pakken gekocht en de helft niet gebruikt , bevestigings schroeven van schutting is ook maar bij elkaar geraapt . deur en bevestigings materiaal mooi al ontbrak hier ook wat . schuttingen en palen ook zeer mooi en netjes verpakt , bezorging ging prima . ook de nabestelling was dik in orde en prima geholpen aan de telefoon en de andere dag al in huis . toch zou ik hier weer kopen.

Beste heer Buurmeester,
Beste heer Buurmeester,
Hartelijk dank voor de gegeven feedback. Wij zullen de aangegeven punten gaan bespreken en voorleggen aan onze leveranciers om er zo voor te zorgen dat dit in de toekomst verbeterd wordt.
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe composiet schutting.