1918 beoordelingen

1918 Reviews

Sandra Wielhouwer

Tevreden over de producten maar de bezorging was ver beneden maat. Een chauffeur die geen woord Hollands sprak en door een tijdelijke wegafsluiting het afleveradres niet kon vinden. Uiteindelijk... Tevreden over de producten maar de bezorging was ver beneden maat. Een chauffeur die geen woord Hollands sprak en door een tijdelijke wegafsluiting het afleveradres niet kon vinden. Uiteindelijk opgelost omdat ik zelf maar jullie bedrijf heb gebeld en een medewerkster het gesprek heeft overgenomen. Dus hier duidelijk een verbeterpuntje.

Beste Sandra,
Dank voor de gegeven feedback. Wij zullen dit intern gaan behandelen om er voor te zorgen dat dit in de toekomst beter zal gaan.
Veel plezier gewenst van de nieuwe...
Beste Sandra,
Veel plezier gewenst van de nieuwe schutting.

Hans

Heb 2 x materiaal opgehaald en alles verliep vlekkeloos nog steeds zeer tevreden

Beste Hans,
Dank voor de reactie en fijn om te vernemen dat na 2 keer alles nog steeds naar wens is! Veel plezier gewenst van de nieuwe rabatdelen.

Sjaak van de Velde

Heel erg goed,vriendelijk personeel goede berichtgeving

Beste Sjaak,
Dank voor de reactie en fijn om te vernemen dat het contact goed is ervaren.
Veel plezier gewenst van de nieuwe schutting.

Westveer

Goede service

Beste heer Westveer,
Bedankt voor de review en goed om te vernemen dat de service naar wens is geweest. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe schutting toe.

vlaminck

Bestelling is zeer vlot verlopen; levering door onderaannemer was met wat problemen; schade aan 1 plank werd ook vlot geregeld

Xander

Uitstekende ervaring met Henderson Living, mooie producten, goede communicatie, levering volgens afspraak.

Beste Xander,
Dank voor je feedback en fijn om te vernemen dat de ervaring positief is geweest. Wij wensen je veel plezier van je nieuwe rabatdelen!

Frank van 't Veer

Goed, snel afwikkeling en netjes bezorgd.

Beste Frank,
Dank voor de review en fijn om te vernemen dat alle materialen netjes zijn bezorgd. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe onderhoudsvrije schutting!

W&Co Consulting

Zeer professioneel bedrijf

Goede voorlichting en snel geleverd

Beste,
Dank voor de feedback en fijn om te vernemen dat de voorlichting naar wens is geweest.
Veel plezier van de nieuwe schutting!