1918 beoordelingen

1918 Reviews

Bert Ehrenhard

Vlot en betrouwbaar

l.troost

Uitstekende service , prettige medewerkers, erg hulpvaardige chauffeurs

Beste heer Troost,
Bedankt voor de review en de mooie woorden over onze service en medewerkers. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe onderhoudsvrije schutting.

Martijn

Wij hebben vlonderplanken van Henderson Living verwerkt voor twee vlonders in onze achtertuin. Wij hebben gebruik gemaakt van een all-in vlonderpakket, waardoor alle benodigdheden automatisch werden... Wij hebben vlonderplanken van Henderson Living verwerkt voor twee vlonders in onze achtertuin. Wij hebben gebruik gemaakt van een all-in vlonderpakket, waardoor alle benodigdheden automatisch werden berekend. Ideaal! Na een zeer snelle levering kregen wij de hoge kwaliteit vlonderdelen thuis bezorgd. De verwerking van de vlonderdelen is zeer eenvoudig en snel, resulterend in een enorm mooi eindresultaat. Wij kijken nu al uit naar de zomer, zodat we gebruik kunnen maken van het vlonder. Wij kunnen de producten van Henderson Living absoluut aanbevelen!

Beste Martijn,
Beste Martijn,
Heel erg bedankt voor de uitgebreide en mooie review. Ook fijn om te vernemen dat de verwerking van de vlonderplanken goed is gegaan. Wij willen jullie veel plezier wensen van jullie nieuwe onderhoudsvrije terras.

Samantha

Snelle levering, goed materiaal, mooie prijs! Duidelijke communicatie. Prima ervaring.

Beste Samantha,
Beste Samantha,
Bedankt voor de review. Fijn om te vernemen dat de communicatie naar jullie duidelijk is geweest en daardoor de ervaring goed! Wij willen jullie veel plezier wensen van jullie nieuwe, onderhoudsvrije, gevelbekleding.
Bas

Goede producten voor een goede prijs. Levering werd goed gecommuniceerd. Erg netjes!

Ivan Baeten

Zeer goed. Goede kwaliteit. Ongecompliceerd inkopen. Ook contact met Sales is fijn (denken ook mee in kostenbesparing)

Beste Ivan,
Bedankt voor de mooie review en fijn om te vernemen dat het contact goed is bevallen. Veel plezier gewenst van het onderhoudsvrije vlonderterras.

Henkleen montage en onderhoud

Goede en snelle afhandeling.

Beste Henk,
Dank voor de review en fijn om te vernemen dat de afhandeling naar wens is geweest. Zodra de nieuwe planken binnen zijn zal er zoals beloofd contact opgenomen worden.
Hartelijke...
Beste Henk,

Toine Hooijmaijers

Zoals het moet! Perfect!!

Beste Toine,
Bedankt voor de review en goed om te mogen vernemen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier van het nieuwe vlonderterras.