1918 beoordelingen

1918 Reviews

Moerman Björn

Mijn ervaring met het bedrijf is dat ze bijzonder professioneel zijn, en dat ze ook "bereikbaar" zijn voor allerhande vragen.

Erik Stumpel

Goed bedrijf. Hele snelle levering,namelijk binnen twee uur! Mooie schermen en degelijk materiaal. Enige minpuntje vind ik was dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat en op de website het ook niet... Goed bedrijf. Hele snelle levering,namelijk binnen twee uur! Mooie schermen en degelijk materiaal. Enige minpuntje vind ik was dat er geen gebruiksaanwijzing bij zat en op de website het ook niet heel duidelijk staat.Zou er ook aan kunnen liggen dat ik niet zo handig ben maar het is toch goed gelukt!

Mooi materiaal en zeer goede nazorg.
Mooi materiaal en zeer goede nazorg.
Enige verbeterpuntje t.a.v. de terras vlonders, het fixeren van de laatste/eerste vlonders zoals in de instructies online is beschreven is broos en kan beter.

Vakservice bv.

Excellent service en product was top heel tevreden

Rob Janssen

Hier heb ik wat profielen gekocht. Medewerkers hebben mij op een professionele manier benaderd. Ervaring was zeker positief.

Speeltuin Het Noorden