1918 beoordelingen

1918 Reviews

Ben Kros

Fijn telefonisch contact. Kwaliteit van product is super + netjes verpakt. Bezorgers waren super aardig al hadden ze er al een hele dag (tilburg) op zitten. In het voorjaar ga weer een bestelling... Fijn telefonisch contact. Kwaliteit van product is super + netjes verpakt. Bezorgers waren super aardig al hadden ze er al een hele dag (tilburg) op zitten. In het voorjaar ga weer een bestelling doen.

Albert

Zeer tevreden goede snelle levering.
Zoals aangeven op de site goed product.

geen bedrijf parteculier

Fijn bedrijf alles volgens afspraak

A.N.Vervoort

Accurate levering met de juiste spullen tegen een zeer goede prijs.

Anne

Bankirai /bruine tuinschermen besteld op 4 oktober en op 10 oktober geleverd. Zeer tevreden over de kwaliteit en het feit dat ik de komende jaren geen onderhoud hoef te plegen. Bij t bestellen was... Bankirai /bruine tuinschermen besteld op 4 oktober en op 10 oktober geleverd. Zeer tevreden over de kwaliteit en het feit dat ik de komende jaren geen onderhoud hoef te plegen. Bij t bestellen was het onduidelijk of je T- ophangbeugels of L-ophang beugels zou moeten hebben. Wellicht een verbeterpuntje op uw site? Nu heb ik van allebei een paar setjes over. Een scherm is makkelijk kleiner te zagen om passend te maken. Mooi systeem. Blij mee.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste mevrouw Timmers,
Beste mevrouw Timmers,
Wat fijn dat u tevreden bent over onze producten. Ondertussen zijn de aan de slag gegaan met de feedback en hebben we op de website per tuinscherm aangegeven welke ophangbeugels worden aangeraden.
Hartelijke groet,
Ruud

Duidelijke webshop met goede prijzen en goede kwaliteit. Alles keurig op tijd gebracht door vriendelijke mensen.

Johan Busselaar

Goede en duidelijke voorlichting 1e contact telefoon en daarna in showroom. Levering conform afspraak.

g schoers

Helemaal top
vriendelijk hulpvaardig,
en snelle en juiste afhandeling,
goede bezorging