1918 beoordelingen

1918 Reviews

Prima service, Snel in huis, goede prijs

Hans

Van eerste contact tot uiteindelijke levering is alles naar wens verlopen. Correcte behandeling, zowel schriftelijk als persoonlijk. Wij bevelen u dit bedrijf aan.

Marcel P

Bestelling werd snel en goed afgeleverd

Goede adviezen en goede oplossing bij problemen. Goede prijs en levering. Top!

A. Korte

Wij hebben het ervaren als een zeer deskundig bedrijf, we zijn super geholpen met de deskundigheid van “Bas”.
Wat ons betreft bevelen we dit bedrijf bij iedereen aan die materialen nodig heeft!!

Haak

Netjes geholpen, levering was zoals afgesproken

Jan Ubags

Zeer goede service en behulpzaam aan telefoon. Bij levering alles in perfecte staat.
Erg jammer dat wij 1 maand na bestelling op site zagen dat er nu led lampjes gratis bij bestelling geleverd worden en dat zouden wij ook heel fijn gevonden hebben als dat bij onze bestelling ook het geval was geweest

Bert Spaan

Mijn ervaringen met Henderson Creative living zijn zeer positief.
Duidelijke antwoorden op mijn vooraf gestelde vragen.
Makkelijk te bestellen.
Snelle en zeer complete levering,...
Mijn ervaringen met Henderson Creative living zijn zeer positief.
Duidelijke antwoorden op mijn vooraf gestelde vragen.
Makkelijk te bestellen.
Snelle en zeer complete levering, alles mooi verpakt aangeleverd.
Hulpvaardige chauffeur bij het afleveren en opslag in mijn schuur.
Samen met onze buren hebben we een mooie en duurzame erfafscheiding gekregen.
Zelf plaatsen lukte goed volgens de beschrijvingen.
Alles gemonteerd met duurzaam RVS schroeven en bouten, prima.

Jammer dat het slot in de poort slapjes is gemonteerd in een dun aluminium kastje.
De schroeven van de slotplaat zaten meteen al los en het monteren van de schilden met de kruk ging zeer moeizaam omdat de voorgeboorde gaten niet klopten.
Ook het slot zelf steekt buiten de deur uit.

Goede en snelle service