1918 beoordelingen

1918 Reviews

Producten waren ok geleverd, maar communicatie is ver onder de maat.

M.Ooms

Door onduidelijke side informatie is de ervaring met het bedrijf mij knap tegen gevallen. Weet derhalve niet of ik het bedrijf zal aanbevelen.

J.Smit

Ervaring erg goed. bestelling werd na afspraak geleverd. zonder problemen.

Mooie schuttingen en bevestiging, alleen begrijp ik niet waarom de aluminium dwarsbalkjes allemaal helemaal zijn afgedicht met een plastic kapje dat je eerst verwijderd moet zien te krijgen. Mooie schuttingen en bevestiging, alleen begrijp ik niet waarom de aluminium dwarsbalkjes allemaal helemaal zijn afgedicht met een plastic kapje dat je eerst verwijderd moet zien te krijgen.
Als n klant de panelen besteld met bevestigingsmateriaal zou het een extra service zijn als de dwarsbalken niet helemaal met een plastic kap zijn afgedekt die je eerst moet splijten in 2-en voordat je er 1 helft uit kan krijgen.

Jiska

Anderson is een zeer goed, adequaat, net en betrouwbaar bedrijf. Komt hun afspraken na.
Op de site staat een levertijd van 10 dagen, maar bij ons waren de schuttingen en palen er binnen 3 dagen!

Bestelling niet compleet geleverd. Kleine controleslag op compleetheid zou niet misstaan.

Busing

Vriendelijk,goederen gauw geleverd en lekker goedkoop. Ben heel tevreden.

Henk Kroonenburg

Echt geweldig, alles volgens afspraak, de bestelling zag er top uit , ik heb 24 m2 allin besteld, alles klopte van de plankende de bevestigingmiddelen en schroeven en onderdelen voor onderliggers,... Echt geweldig, alles volgens afspraak, de bestelling zag er top uit , ik heb 24 m2 allin besteld, alles klopte van de plankende de bevestigingmiddelen en schroeven en onderdelen voor onderliggers, ook alles volgens afspraak geleverd, met hele grote vrachtwagen met heftruck aanboord, keurig voor mijn garage gezet , goed verpakt. echt top.

Eimert Bouw

Had zelf de benodigde producten besteld ,
en gelijk een vraag gesteld, ik werd netjes terug gebeld.
Ik heb wat uitleg gekregen hoe ik het kon leggen, en toen moesten er nog wat...
Had zelf de benodigde producten besteld ,
en gelijk een vraag gesteld, ik werd netjes terug gebeld.
Ik heb wat uitleg gekregen hoe ik het kon leggen, en toen moesten er nog wat materialen bij..
Heb de vlonder laten leggen door bedrijf wat bij Henderson op de site staat, maar dat zijn nog al rouwdouwers, de vlonder ligt maar niet onder afschot, hun houden er een andere werkwijze op na.. dat is beetje jammer..

Jacob Knobbe

Goede ontvangst goede begeleiding en juiste uitleg bij de matrealen alles volgens afspraak ze hebben het keurig voorelkaar