1918 beoordelingen

1918 Reviews

Hansen

Duidelijk, eerlijk en betrouwbaar

R. Coenen

Ik ben erg tevreden over de tuinschermen. Met name over de prijs kwaliteit verhouding. Alles werd keurig op tijd en volgens afspraak geleverd.

Van den Berg Lopik B.V

Na bestellen materiaal werd dit snel geleverd

Zeer zorgvuldig geleverd en prettige chauffeur. Mooie schermen voor een goede prijs.

Henk Plant

Top service mooi materiaal en goede voorlichting

A. Popara

Zij zijn behulpzaam , vriendelijk, de kwaliteit van de schutting is zeer goed . Snele bezorging, vandaag besteld , morgen in huis.

vof rijks

Mooi materiaal . het contact via mail en telefoon was prima goede uitleg .alleen een beetje jammer dat er vermeld word dat alles compleet is maar we misten de schroeven geen probleem verder maar... Mooi materiaal . het contact via mail en telefoon was prima goede uitleg .alleen een beetje jammer dat er vermeld word dat alles compleet is maar we misten de schroeven geen probleem verder maar vermeld het even

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor deze reactie en de mooie feedbackscore. Kunt u misschien aangeven waar schroeven ontbraken? Dan kunnen we dit inderdaad duidelijk(er) vermelden.
Hartelijke groet,
Henderson...
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Egbert van Tellingen

Goede service bij aankoop. Slechte service bij ophalen. Alles zou op voorraad zijn, alleen waren de afwerk latten van een verkeerde kleur. Er werd gezegd dit is het beste wat er bij komt. Zouden het... Goede service bij aankoop. Slechte service bij ophalen. Alles zou op voorraad zijn, alleen waren de afwerk latten van een verkeerde kleur. Er werd gezegd dit is het beste wat er bij komt. Zouden het geld van de afwerk latten terug storten. Is tot op heden niet meer gebeurd. Erg jammer.

Helaas was het berekende pakket niet goed bepaald door de computer, nml. 1 ligt er tekort en 100 klemmen tbv de vlonders te veel.
In weekend monteren en tekort komen is niet leuk. Kan...
In weekend monteren en tekort komen is niet leuk. Kan werkzaamheden niet afmaken

Prima voor elkaar! Bestelling geplaatst daarna werd er netjes gebeld door bedrijf wanneer de bestelling geleverd zou worden. zelfs de verwachte tijd werd er bij gezegd. De vrachtwagen chauffeur was... Prima voor elkaar! Bestelling geplaatst daarna werd er netjes gebeld door bedrijf wanneer de bestelling geleverd zou worden. zelfs de verwachte tijd werd er bij gezegd. De vrachtwagen chauffeur was op de afgesproken dag en tijd aanwezig. en heeft samen met mijn vrouw de lading gecontroleerd en goed bevonden. Alles bij elkaar erg klant vriendelijk inclusief het transport bedrijf.