1918 beoordelingen

1918 Reviews

Sylvia van den Berg

Snelle correcte levering, en vriendelijke medewerkers

Laurens

De proefstukjes die ik had aangevraagd voor de vlonderplanken had ik de volgende dag al in huis. Zo samen met mijn vrouw de producten vast kunnen beoordelen, maar we wilden dit wel graag beter... De proefstukjes die ik had aangevraagd voor de vlonderplanken had ik de volgende dag al in huis. Zo samen met mijn vrouw de producten vast kunnen beoordelen, maar we wilden dit wel graag beter zien. Heb hierover contact opgenomen om een afspraak te maken op de donderdagavond, wat geen enkel probleem was. Hier zijn we zeer goed geholpen door een medewerker van Henderson en hebben we meteen de bestelling van onze vlonder geplaatst. De afspraak voor de levering werd hierna ook vrij snel ingepland. Helaas had ik een paar beschadigde planken binnen gekregen maar dit is snel opgelost door de nieuwe planken die kosteloos toegezonden werden. Zo hebben wij het terras op tijd af kunnen maken voor een feest, waar er allemaal zeer positieve reacties kwamen! We hebben jullie dan ook meteen aanbevolen bij vrienden. Nogmaals dank voor de goede service en de snelle (na-)levering.

Deze week bij Henderson in de showroom geweest. Mooie overzichtelijke showroom waar ik onder het genot van een kop koffie een duidelijke uitleg kreeg. Er werd mij precies verteld hoeveel... Deze week bij Henderson in de showroom geweest. Mooie overzichtelijke showroom waar ik onder het genot van een kop koffie een duidelijke uitleg kreeg. Er werd mij precies verteld hoeveel schuttingen ik nodig had voor mijn tuin en kreeg meteen een offerte. Onmiddelijk de bestelling gedaan en inmiddels is de bezorgafspraak gemaakt.

TOP!!!

Ger Drenth

Henderson, ik heb mijn bestelling geplaatst en gevraagd of de producten achterom (20 meter van de weg) konden worden geleverd, dit omdat mijn vrouw ms heeft en ik de spierziekte FSHD. het is vermeld... Henderson, ik heb mijn bestelling geplaatst en gevraagd of de producten achterom (20 meter van de weg) konden worden geleverd, dit omdat mijn vrouw ms heeft en ik de spierziekte FSHD. het is vermeld op de transsport bon. ondanks deze vermelding waren de jonge jongens die gezamenlijk de schuttingen kwamen brengen niet van plan ook maar 1 meter verder te lopen dan het begin van de steeg. een zware tegenvaller dus, ik heb met mijn vrouw en een skatebord de schutting delen achterom gekregen, een hele marteling maar toch gelukt. bij de levering zaten bevestigingsmaterialen in de verkeerde kleur, na telefonisch contact heeft Firma Henderson toegezegd dat er nieuwe verstuurd zouden worden en dat de kosten van het retourneren van de verkeerd geleverde spullen uiteraard voor hun kosten zou zijn. de goede montage onderdelen waren de volgende dag in huis, per ommegaande de ander materialen terug gestuurd en tot op heden nog geen porto kosten retour gehad. ik heb ook aan de bel getrokken wat betreft het niet achterom leveren van de schutting, dat is aan de vervoerder, ik snap dat die heb ik ook gemaild over mijn onvrede. Henderson zou erop terug komen en heeft dat niet gedaan. de vervoerder wel, buitenom dat ie in twijfel trok of wij wel wat mankeerde vond hij dat ik reageerde of er een misdaad was gedaan. niet echt klantvriendelijk en zeker niet iemand die ik ooit nog iets voor mij zou laten doen. gelukkig voor hen heb ik ze niet nodig en zij mij niet. ik zou Henderson zeker aan bevelen bij andere omdat de omstandigheden die nu ontstaan zijn puur voort zijn gekomen uit onze beperking. het had anders gekund, maar goed het zij zo.

groet, Ger Drenth

Roy

Prima geholpen en klantenservice was ook erg meedenkend. Goede ervaring tegen prima prijs!

Bueneker EG

Alles was goed geregeld de bestellingen waren er op tijd!!

Veel leeuwen

Levering keurig op tijd en verpakt

Afspraak is afspraak. Van bestelling tot levering alles perfect geregeld. Goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden vanaf de bestelling tot aan de levering.

Ik heb al eerder vlonder delen van u betrokken en was daar zo tevreden mee dat ik het nu aandurfde schuttingen te nemen. En naar alle tevredenheid. En ik ben buitengewoon aardig en vriendelijk... Ik heb al eerder vlonder delen van u betrokken en was daar zo tevreden mee dat ik het nu aandurfde schuttingen te nemen. En naar alle tevredenheid. En ik ben buitengewoon aardig en vriendelijk geholpen door uw medewerker van het magazijn toen ik wel erg stond te schutteren om de panelen in de (bijna te kleine) auto te krijgen. Waarvoor nogmaals aan hem dank!
Met vriendelijke groet Peter Hammann en Monique Franse

Leen Bouwman