1918 beoordelingen

1918 Reviews

F.A Smink

Snelle levering van de spullen. Perfect

Goede levering en zeer tevreden over de aanschaf van compesiet vlonderplanken kwaliteit spul.

Goedhart

Er is geleverd conform bestelling en op de afgesproken tijd geleverd.
De goederen zien er goed uit.

T.Mulder

Bij het ophalen waren de delen toch wat langer dan ik dacht. Ik kreeg netjes de ruimte en tijd om ze voor de deur even in te korten. Verder goed advies, mooie en duurzame producten.

Zeer tevreden , na tel. contact kon de levering sneller geleverd worden , eerder dan verwacht , top

Klussenbedrijf romi

Goed makkelijk bestellen en ophalen

Umit Cinkiz

Leuk bedrijf maar wel jammer dat ze niet helpen met inladen. Ik moest 30 m2 alleen in mijn bus laden met dubbele hernia

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste heer Cinkiz,
Beste heer Cinkiz,
Vervelend om te lezen dat u last van een dubbele hernia heeft. Als de werkzaamheden in ons magazijn het toelaten zijn we graag bereid te helpen met inladen. En in het bijzonder als we op de hoogte waren geweest van uw omstandigheden. Excuses voor het ongemak en veel plezier gewenst van uw vlonderterras.
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Henk

De ervaring is in een woord goed te noemen.
Ervaren mensen en goede service.

Ben vd Reek

De producten die ik besteld heb (composiet rabatdelen) zijn prima.
Ik heb er een vrij grote wand (20 m2) mooi strak mee bekleed.
De communicatie met het bedrijf verliep niet altijd...
De producten die ik besteld heb (composiet rabatdelen) zijn prima.
Ik heb er een vrij grote wand (20 m2) mooi strak mee bekleed.
De communicatie met het bedrijf verliep niet altijd vlekkeloos. Dan was iets wel leverbaar, later weer niet.
In directe telefonische contacten heb ik dit goed kunnen bespreken en ik ben goed geholpen.
Al met al ben ik zeer tevreden mede gezien prijs en kwaliteit.
Ik ga nu afwachten hoe lang mijn beklede wand mooi en onderhoudsvrij blijft.