1918 beoordelingen

1918 Reviews

Nagtzaam

Duidelijke afspraken, komen op tijd.
Bij een beschadigde plank, is gelijk een nieuwe opgestuurd, hoeven niet eens een foto van de beschadiging.

top geregeld

Wim van Houten

Heel goede mogelijkheid om te bestellen. Goede en snelle service. Prima kwaliteit.

Dick

Prima alles goed geregeld en netjes afgeleverd

G de Haan

We zijn in Zeewolde prima geholpen en hebben gelijk een schutting besteld.
Deze kwam op de afgesproken tijd en is kort daarna geplaatst.
De schutting bevalt nog steeds heel goed.

m.lieder

Het product ziet er stevig en robuust uit. Helaas klopt de gaten van de tuindeur waar de scharnieren bevestigd moesten worden niet. Heb zelf dit moet aanpassen zodat ik de scharnieren kon monteren.... Het product ziet er stevig en robuust uit. Helaas klopt de gaten van de tuindeur waar de scharnieren bevestigd moesten worden niet. Heb zelf dit moet aanpassen zodat ik de scharnieren kon monteren.
Helaas een een minpunt. Misschien even controleren of de gaten kloppen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Dank voor uw concrete feedback. Wij zullen het signaal ook bespreken met onze leverancier. Veel plezier van onze producten.
Hartelijke groet,
Henderson Creative Living B.V.

Ali yildiz

Klantvriendelijk en deskundig advies

Ad Vandersteen

Keurig geholpen met een goed advies. Helaas is de bestelling later verstuurd als toegezegd.
Advies op de site is bij ontvangst de bestelling goed te controleren en eventueel onvolkomenheden direct te vermelden. Bij aflevering wordt door een chauffeur van het transportbedrijf een ontvangst bon in je hand gedrukt met het verzoek voor goede ontvangst te tekenen. Toen ik vertelde even snel te willen controleren was de reactie zeer geïrriteerd met de mededeling ,het zal wel kloppen anders ben ik de hele dag bezig.

Gerard

Prima keurig op tijd geleverd.
Pakket was compleet en kwaliteit prima.