1918 beoordelingen

1918 Reviews

Duidelijk en zeer professioneel

Werner Oudshoorn

Helaas verhuisd van Almere naar Zeewolde.
Helaas verhuisd van Almere naar Zeewolde.
Helaas de planken die ik 2017 heb aan geschaft waren uit het assortiment gehaald. Met de brede zwarte delen ( redelijk de zelfde structuur) van mijn terras een zebrapad gemaakt.

Gerrit Slot

Prima bedrijf met klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Goed op de hoogte gehouden over levertijden. Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

Fijne service, snelle reactie. Helaas geen beschrijvingen bij de levering.

Broekman

Goede service en kwaliteit vlonderplanken met juiste onderleggers en schtoe van en. Alles compleet en stipt op tijd geleverd. Behulpzame en bekwame chauffeur!

Esse

Prima service en heel goed product.

jh bakkernes

Heel prettig

Correcte behandeling. Bestellen is gemakkelijk en verloopt soepel. Ook telefonisch netjes te woord gestaan op een vraag.
Helaas verscheen de levering niet op de afgesproken dag door een...
Helaas verscheen de levering niet op de afgesproken dag door een misverstand met de transporteur, waardoor onze planning een beetje in de war kwam. Uiteindelijk keurig compleet afgeleverd.

Jack

Ik heb een schutting van het type topline aangeschaft en alles was compleet en zeer snel geleverd. Ruim binnen de 8 dagen levertijd die op de website staat.
Waar ik alleen tegenaan liep bij de...
Waar ik alleen tegenaan liep bij de montage was een korte handleiding waarin staat hoe je de kunststof afdekkapjes aan het eind van de schuttingplank er af haalt. Het duurde even voordat ik door had dat je het laatste schroefje los moet draaien om deze te kunnen verwijderen.
Mijn tip is dan ook om een beknopte handleiding in de doos te doen waarin de losse materialen verpakt zitten.

Vos veterinair

Snel adequaat en heel vriendelijk