1918 beoordelingen

1918 Reviews

Umit

Leuke bedrijf alleen jammer dat ze je niet helpen met laden ik met dubbele hernia 30 m3 alleen ingeladen lopen genoeg mensen binnen

Foto de Leng

Mijn ervaring met Henderson Creative Living is zeer positief. Goede en snelle levering en bij een telefoontje over een spotje die niet waterdicht was, hebben ze direct een nieuwe opgestuurd. Mijn ervaring met Henderson Creative Living is zeer positief. Goede en snelle levering en bij een telefoontje over een spotje die niet waterdicht was, hebben ze direct een nieuwe opgestuurd.
Kortom dat is service!

michielsen

Geweldig product waar je van af kan lezen dat er zorg aan besteed is. Vooral geweldig als het er staat. Ik heb nog wel ideeën
omtrent dit product om het nog verder te ontwikkelen.

bovens

Allemaal prima gegaan incl. de levering

w.f. hoole

Erg goede website, duidelijk. Ik had een vergissing gemaakt bij de bestelling en dit hebben we telefonisch kunnen oplossen. Dus: top!

c. cijsouw

Ervaring is prima ,we werden heel vriendelijk te woord gestaan en rond geleid .

Mevrouw Latupeirissa

Onze ervaring met Henderson Creative Living B.V. is goed te noemen.
Mijn vragen zijn allemaal naar wens beantwoord.
Via de side hebben wij besteld en en de producten zijn zeer duidelijk...
Onze ervaring met Henderson Creative Living B.V. is goed te noemen.
Mijn vragen zijn allemaal naar wens beantwoord.
Via de side hebben wij besteld en en de producten zijn zeer duidelijk omschreven en scheelt ook met de prijzen.
Wij hebben het bedrijf een groot compliment gegeven over het bezorgen en dat de producten goed zijn verpakt zonder enige beschadiging.

Linda Vlietstra

Goed, ik heb het via internet besteld en verder geen problemen gehad.
Alles netjes op tijd geleverd.

Hanna van avni toledo

Vriendelijke service en vakbekwame personeel

Albert

Uitstekend, goed advies en mooi produkt