1918 beoordelingen

1918 Reviews

Barbara Postulart

Helemaal top!

Duidelijk, zelfs telefonisch overleg en uitleg over het product en snelle service.
Makkelijke thuislevering.

Christina

Na een moeilijke start in de communicatie zijn we er toch samen uitgekomen.

Prins

goede safhandeling

Was de eerste keer en alles perfect gegaan.

Gosse Wijbenga

Bijzonder goede communicatie! Vanaf het plaatsen van de bestelling werd ik nauwkeurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Ook werd ik uiterst correct telefonisch te woord gestaan en was men... Bijzonder goede communicatie! Vanaf het plaatsen van de bestelling werd ik nauwkeurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Ook werd ik uiterst correct telefonisch te woord gestaan en was men zeer meewerkend en flexibel toen ik op het laatste moment nog een wijziging in mijn bestelling wilde doen.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Gosse,
Beste Gosse,
Van harte gefeliciteerd! Naar aanleiding van de geplaatste bestelling en de review ben jij geloot als winnaar van de VVV-bon ter waarde van €50,00. Wij zullen nog contact met je opnemen om de bon aan je toe te sturen.
Met de geplaatste review en de reviews van alle andere klanten kunnen wij onze service en dienstverlening blijven verbeteren, waarvoor hartelijk dank!
Nogmaals van harte gefeliciteerd en nog jaren plezier gewenst van het vlonderterras!
Hartelijke groet,
Bas
Henderson Creative Living

De jong

Perfect geregeld

Johan

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Fennand Bruggink

Mijn ervaring met Henderson Creative Living is goed.
Zij leveren correct en ik ben tevreden over de kwaliteit van het product.

Goede snelle service. Eén klein minpunt, een standaard bitje voor het monteren van de meegeleverde schroeven is net te klein. Hierdoor krijg je de vorm van het bitje tussen de planken. Hiervoor... Goede snelle service. Eén klein minpunt, een standaard bitje voor het monteren van de meegeleverde schroeven is net te klein. Hierdoor krijg je de vorm van het bitje tussen de planken. Hiervoor hebben we dus een TX schroevendraaier gekocht die wat dunner is en dus goed past tussen de planken. De extra service zou dus zitten in het mee leveren van een bitje met lange nek zodat je de schroeven daarmee kunt vastmaken.